ETi rusza z kolejną odsłoną kampanii batoników Wanted
ETi, turecki producent słodyczy, ruszył z trzecią odsłoną działań promocyjnych czekoladowych batoników Wanted. Wprowadzeniu nowych produktów w ramach marki ETi Wanted towarzyszyć będzie szeroko zakrojona kampania promocyjna. Kampania kontynuuje ideę pozytywnego buntu, wyrażanego przez postać goryla, który tym razem, w szalony sposób, szykuje się na spotkanie ze swoją ukochaną.

W ramach kampanii w telewizji wyemitowany zostanie nowy spot, w którym słodycze ETi to zastrzyk szalonej energii przed wspólnym spotkaniem dwójki głównych bohaterów.
- Wanted to nasza flagowa marka w Polsce. Konsumenci zachwycili się smakiem i zaskakującymi teksturami tych czekoladowych batoników, co nas ogromnie cieszy. Dlatego nie przestajemy dynamicznie inwestować w tę linię – oprócz zapowiadanej kampanii promocyjnej, poszerzamy także portfolio marki. Do dotychczasowej oferty dodaliśmy Wanted Nuts Dark, czyli nugatowy baton w czekoladzie deserowej z orzeszkami ziemnymi – mówi Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce
– Ideą przewodnią kampanii jest w dalszym ciągu pozytywny bunt, ale podkreślamy w niej również jak ważne jest dzielenie się radosnymi i szalonymi chwilami z bliskimi. W tym celu dodaliśmy do oferty opakowania do dzielenia się batonikami Wanted Nuts Milk i Wanted Nuts Dark” - dodaje.
Spoty telewizyjne emitowane będą od 6 maja przez cztery tygodnie w wersji 15- i 30 sekundowej. Promocja zostanie wsparta działaniami w kanałach digitalowych oraz akcjami z influencerami i aktywacjami dla konsumentów. W ramach tych ostatnich będzie można wygrać podwójne bilety do kin Cinema City oraz zaproszenia na festiwal muzyczny Untold w Rumunii.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Orchidea a za zaplanowanie i zakup mediów – dom mediowy UM.
ETi European Food Industries to producent słodyczy w segmentach czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Działalność operacyjną w Polsce firma rozpoczęła w marcu 2018 roku. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, puszyste ciastka Adicto, herbatnik oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito.
Produkty ETi są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku ETi zanotował ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.