Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Eurosnack miał w styczniu 2016 r. gorsze przychody niż rok wcześniej

Eurosnack, producent słonych przekąsek, miał w styczniu 2016 r. gorsze przychody niż rok wcześniej.

Zarząd Eurosnack poinformował, że według wstępnych wyliczeń spółka w styczniu 2016 roku zrealizowała przychody na poziomie ok. 838.170,51 zł, co stanowi 85,48 proc. wartości przychodów osiągniętych w styczniu 2015 roku, gdy wyniosły 980 553,82zł.

 W całym 2015 roku przychody Eurosnack wyniosły ponad 11,73 mln zł, co oznacza 51 proc. wzrost w porównaniu do roku 2014, gdy spółka zanotowała przychody w wysokości ponad 7,77 mln zł.

Eurosnack działa na rynku spożywczym od 1996 r. Podstawową działalnością spółki jest produkcja słonych przekąsek i ciastek. W swoim portfolio posiada takie marki, jak Lajkonik, Chrupcie czy Super Chrup.

Model biznesowy spółki oparty jest na wielopłaszczyznowej współpracy zarówno z dużymi sieciami handlowymi jak i z rozbudowaną siecią dystrybutorów hurtowych. Spółka, która zatrudnia 50 osób, ma także swoich odbiorców w konwencji B2B. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Eurosnack RSS ALERT    /    wyniki Eurosnack RSS ALERT    /    słone przekąski RSS ALERT    /    chrupki RSS ALERT    /    ciastka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.248.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!