W I kwartale 2013 spółka Eurosnack wypracowała ponad 2,2 mln przychodów netto ze sprzedaży, czyli  o 17 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2012 r. Spółka zwiększyła w tym okresie również zysk netto z 7,1 tys zł do 26,8 tys. zł.

Na wyniki finansowe spółki istotny wpływ miały koszty związane nie tylko z modernizacją i wprowadzeniem do dystrybucji nowych opakowań biszkoptów oraz chrupek, ale także z rozbudową portfela produktowego. W I kwartale 2013 roku do dystrybucji trafiła Słomka Ptysiowa - informuje spółka w komunikacie.

Opakowania marki Lajkonik , podobnie jak w przypadku opakowań chrupek kukurydzianych przeszły całkowitą metamorfozę - począwszy od liftingu logotypu, aż po wszelkie detale opakowania, także te przywołującego ich małopolskie pochodzenie. Proces dystrybucji wyrobów w nowych opakowaniach poprzedzony został szeroko zakrojonymi działaniami związanymi z wyprzedażą produktów w starych opakowaniach ( tak aby przyspieszyć wejście na rynek opakowań w nowej szacie graficznej).

Eurosnack SA to producent słonych przekąsek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl