Producenci podnoszą ceny

– Nasi partnerzy wykazują się dużym zrozumieniem dla podwyżek cen naszych produktów, gdyż koszty rosną wszystkim producentom na wszystkich rynkach. Nie jest więc dla nikogo zaskoczeniem, że musimy podnosić ceny. Robimy to jednak w bardzo przemyślany sposób, ponieważ mamy świadomość, że zbyt wysokie ceny wpływają na aspekt atrakcyjności produktów – mówi Magdalena Łysoń, wiceprezes zarządu, współwłaścicielka Eurowafel sp. z o.o. sp. k.

Jak zaznacza, sytuacja rynkowa sprawia, że wszyscy producenci są dziś zmuszeni do takich posunięć. W przeciwnym razie, będą mieli problemy z rentownością.

Cena a jakość produktów 

– Oczywiście, można utrzymać ceny albo zwiększać je w mniejszym stopniu, ale odbywałoby się to kosztem jakości oferowanych produktów. A ta jest dla nas kluczowa – podkreśla Magdalena Łysoń.

Eurowafel na bieżąco analizuje dane rynkowe, obserwuje konkurencję i szuka rozwiązań.

– Aby rozwiązać ten problem, cały czas analizujemy dane płynące z rynku, obserwujemy mocno ruchy konkurencji. Jesteśmy odpowiedzialni za cenę na półce, dlatego szukamy nowych rozwiązań, surowców, skracamy łańcuchy dostaw, nie tracąc na jakości. Nie wyobrażamy sobie sytuacji, w której zaczęlibyśmy sprzedawać naszym klientom gorsze wyroby. To byłoby w brew naszej filozofii i wyznawanym przez nas zasadom – dodaje Magdalena Łysoń.

Zob. też: Eurowafel: Nasze moce produkcyjne dynamicznie rosną (WIDEO)

Eurowafel: Koszty energii są wyzwaniem dla całej branży spożywczej

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl