- Mamy nowoczesną fabrykę, świetny produkt, teraz moim głównym zadaniem będzie poszerzenie sieci sprzedaży, tak, żeby „Pszczółka” mogła z powodzeniem konkurować z innymi producentami słodyczy - mówi Robert Rudnicki, Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o.

Robert Rudnicki posiada 20-letnie doświadczenie handlowe, w szczególności na rynku słodyczy. Z powodzeniem tworzył i organizował działy sprzedaży, z powodzeniem  wprowadzał nowe produkty i marki na rynek.

W branży FMCG rozpoczął pracę w 1998 roku. W Hortex Holding S.A., lidera w Polsce w produkcji i sprzedaży soków i napojów owocowych, został Kierownikiem Zespołu Sprzedaży. Był m.in. menadżerem do spraw sprzedaży w firmie Gellwe Sp. z o.o., czołowego producenta deserów, ciast i dodatków do pieczenia oraz spółce Vitax Foods, lidera na rynku herbat owocowych i syropów, dystrybutora herbat Tetley. W latach 2005-2014 pracował na stanowisku Regional Sales Manager w Perfetti Van Melle Sp. z o.o., producenta tak znanych marek jak  Mentos czy lizaki Chupa Chups, gdzie odpowiadał za sprzedaż grupy w całej Polsce.

W 2014 roku Rudnicki rozpoczął pracę w Krajowej Spółce Cukrowej S.A. jako Zastępca Dyrektora Departamentu Handlu ds. Sprzedaży Produktów Grupy, był odpowiedzialny m.in. za przygotowanie oraz wdrożenie jednej wspólnej oferty handlowej spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej KSC S.A., koordynację i realizację rocznych planów sprzedaży spółek z grupy Krajowej Spółki Cukrowej S.A..

W latach 2015-2017 objął kierownicze stanowisko w firmie Roshen Europe Sp. z o.o., gdzie z sukcesem, jako osoba odpowiedzialna za polski rynek, wprowadzał do dystrybucji słodycze tego dużego koncernu.

Od września 2017 roku jest Członkiem Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. w Lublinie.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl