Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

FC Pszczółka rozpoczęła akcję ratowania pszczół

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 08-05-2019, 10:22
Bee smart – ratujmy pszczoły,  to nazwa akcji społecznej, którą rozpoczęła Fabryka Cukierków “Pszczółka”. Jej celem jest ochrona pszczół dziko żyjących.  Działania proekologiczne będą miały zasięg ogólnopolski. Partnerami akcji zostali Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, firma Panek zajmująca się wypożyczaniem samochodów oraz spółdzielnia pszczelarska Apis z Lublina.
FC Pszczółka rozpoczęła akcję ratowania pszczół
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Naszym celem jest kształtowanie proekologicznych postaw oraz inspirowanie lokalnych społeczności do podejmowania działań na rzecz poprawy warunków życia pszczół dziko żyjących. Chcemy w ten sposób wzmacniać świadomość społeczną, zwracając uwagę na istotną rolę pszczół w ekosystemie – mówi Robert Rudnicki, prezes zarządu Fabryki Cukierków Pszczółka Sp. z o.o.

Patronat nad akcją objęło Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju. Zdaniem szefa resortu, min. Jana Krzysztofa Ardanowskiego inicjatywa ta podkreśla znaczenie owadów zapylających w ekosystemie. Akcja będzie także dobrą okazją do przedstawienia aktualnej sytuacji polskiego pszczelarstwa.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!