Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Fenomen lodów Ekipa i 40 lat historii marketingu PPL Koral

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-05-2021, 16:15
Fenomen lodów Ekipa produkowanych przez PPL Koral przerósł oczekiwania nie tylko konsumentów i marketingowców, ale też samego producenta. Po sukcesie sprzedażowym tej linii lodów serwis portalspozywczy.pl postanowił przyjrzeć się bliżej historii firmy PPL Koral przez pryzmat działań marketingowych, bo Koral wciąż stara się przecierać szlaki w reklamowym buszu.
Fenomen lodów Ekipa i 40 lat historii  marketingu PPL Koral
casualowy piątek
Po sukcesie reklamowym linii lodów Ekipa warto przyjrzeć się bliżej historii firmy PPL Koral przez pryzmat działań marketingowych fot. za koral.com.pl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

  • PPL Koral to największy producent lodów w Polsce i jeden z największych w Europie - właściciel marek Koral i Bracia Koral - Lody Jak Dawniej.
  • Linia lodów Ekipa pojawiła się w sprzedaży po koniec marca. Wspólnie z grupą czołowych polskich youtuberów prowadzących kanał „Ekipa”, producent stworzył sorbetową linię lodów, które wkrótce potem okazały się hitem sprzedażowym.
  • Katarzyna Figura, Doda, Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski, Zbigniew Wodecki, Ekipa, lody 3D czy sektor gamingu to przykłady działań marketingowych producenta lodów.
  • Lody Ekipa pojawiły się w kilku sieciach handlowych i wyprzedają się błyskawicznie. Według PPL Koral sorbety "Ekipa" sprzedają się co najmniej 300 proc. lepiej niż jakiekolwiek inne nowości, które w ciągu swojej 40-letniej historii wprowadziła na rynek firma z Nowego Sącza. 
Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • kiki 2021-05-07 08:27:52

    Nie wiem co jest tutaj fenomenem: chyba to, że grupa małolatów doglądała się jakiegoś innego małolata i pobiegłą po lody. Świat się wywala do góry nogami. Wzorce dla młodych, że aż się płakać chce

    Odpowiedz
  • free 2021-05-07 09:09:28

    pełny szacunek dla marki Koral, natomiast jest to jedynie dowodem, że populacja jest wytresowana przez lata manipulacji, media społecznościowe, instagramy, fejsbuki, jutuby i inne sterują tym społeczeństwem, jak chcą, wystarczy wyłączyć internet i będzie lawina samobójstw...zwłaszcza młodzież jest podatna na sterowanie i manipulację. Sznurówkę z butów Lewandowskiego z meczu z Realem będą licytować za milion złotych...to jest również dowód, że naród jest wyzbyty samodzielnego myślenia, odmóżdżony, zachowania stadne, w skrócie stado....

    Odpowiedz
  • Wiktor 2021-05-07 10:24:07

    Nie ma żadnego fenomenu. Z obrzydzeniem patrzę na to jak ludzi (konsumentów) traktuje się jak stado baranów.

    Odpowiedz
  • obserwator 2021-05-07 10:30:20

    Z jednej strony 5 minutowy sukces marketingowy marki Koral a z drugiej świadectwo głupoty naszego społeczeństwa a szczególnie młodego pokolenia które wzorców szuka jedynie w internecie. Pewno gdyby w papierku nie było lodów a przysłowiowe g... też by to kupili :-(

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!