• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Ferrero zwiększyło w marcu wydatki na reklamę TV w Polsce, a Nestle ograniczyło

Ferrero lekko zwiększyło wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w marcu 2018 roku w porównaniu z takim samym okresem roku 2017, natomiast Nestle ograniczyło wydatki w tym czasie – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.
  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-04-2018, 11:23
Ferrero zwiększyło w marcu wydatki na reklamę TV w Polsce, a Nestle ograniczyło
fot. Shutterstock

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero wzrosły w marcu 2018 roku do 61,9 mln zł z 58,8 mln zł w takim samym okresie 2017 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Nestle spadły w marcu 2018 roku do 61,8 mln zł z 81,7 mln zł rok wcześniej.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Według wcześniejszych danych firmy Nielsen wydatki na reklamę telewizyjną Ferrero w całym 2017 roku wyniosły 524,4 mln zł wobec 373,2 mln zł w 2016 roku.

Z kolei wydatki brutto na reklamę telewizyjną Nestle wzrosły w całym 2017 roku niemal do 667 mln zł z 548,4 mln zł w 2016 roku.

W samym grudniu 2017 r. wydatki Nestle wzrosły do 76,6 mln zł z 55,7 mln zł w takim samym okresie roku 2016, a wydatki Ferrero do prawie 30 mln zł z 21,5 mln zł.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

 

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!