Firma „Anita” wprowadza lody dla osób aktywnych fizycznie
Firma „Anita” wprowadza na rynek już drugie w tym roku lody niszowe. Tym razem są to lody o wysokiej zawartości białka dla osób aktywnych i uprawiających sport.

Firma „Anita”, która ma już w swojej ofercie m.in. lody wegańskie i lody bez laktozy oraz bezglutenowe, wprowadza właśnie na polski rynek kolejny produkt niszowy. Są nim lody High Protein o zwiększonej zawartości białka. Produkt powstał z myślą m.in. o osobach uprawiających wyczynowo sport, biegaczach, ale także osobach o określonej, specyficznej diecie dopasowanej do np. planów treningowych. Produkt stworzony został także z myślą o zawodowych sportowcach.
- Rynek lodów w Polsce się zmienia, a konsumenci poszukując coraz częściej deserów dopasowanych do ich specyficznych diet, ograniczeń dietetycznych czy stylu życia. Rozwój lodów niszowych jest więc odpowiedzią na nowe trendy konsumenckie , ale przede wszystkim na nowe oczekiwania odbiorców – mówi Robert Serediuk, dyrektor handlowy firmy „Anita”.
Nowy deser „Anity” zaspokaja aż 9% dziennego zapotrzebowania na białko. Tak wysoki wskaźnik RWS uzyskano zwiększając zawartość protein w składzie nowych lodów. W 100 g produktu znajdziemy aż 9 g białka. Ale to nie jedyna ciekawostka rynkowej nowości działoszyńskiej firmy. Lody wyprodukowano na śmietance – stanowi ona 22% składu. Deser nie zawiera także sztucznych barwników i aromatów.
Na rynku obecne są już lody z licencją bezglutenową, a więc dla osób mających celiakię lub z wyboru stosujących dietę bezglutenową. W sklepach znajdziemy także lody bez laktozy dla osób z nietolerancją cukru mlekowego, a także lody dla wegan na bazie soi. Wszystkie produkuje „Anita”.
- Powiększamy naszą rodzinę lodów niszowych, bo widzimy w tym rynku przyszłość. Widzimy także jak rośnie w Polsce zapotrzebowanie na tego typu produkty w masowej sprzedaży. Te już obecne na rynku bardzo szybko zyskują swoje grono odbiorców. Jednocześnie wciąż jest sporo luk do wypełnienia – mówi Serediuk.
Jedną z nich są sportowcy oraz osoby aktywne. – Lody High Protein powstały właśnie z myślą o tej grupie, ale także jako odpowiedź na pewien globalny trend, który widzimy także w Polsce – mówi.
- Coraz więcej osób dziś ćwiczy, dba o ciało, chodzi na siłownie, uprawia różne sporty, coraz więcej osób także stosuje diety wspomagające treningi. Wprowadzenie nowego produktu, a w tym przypadku deseru lodowego, dopełnia ma za zadanie dopełnić tę specyficzną dietę – zauważa.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.