Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Firmy słodyczowe w USA rezygnują z reklam dla dzieci

Sześć amerykańskich firm cukierniczych zobowiązało się zrezygnować z kierowania swoich reklam bezpośrednio do dzieci poniżej 12 roku życia.

Firmy słodyczowe w USA rezygnują z reklam dla dzieci
Sześć amerykańskich firm nie będzie kierować reklam do dzieci poniżej 12 roku życia fot. Fotolia

Autor: confectionerynews.com / BW, portalspozywczy.pl
Data: 25-03-2016, 12:10

Nowa samoograniczająca inicjatywa tej branży - Children’s Confection Advertising Initiative (CCAI) wzoruje się na istniejącym systemie reklam żywności i napojów dla dzieci (Children’s Food and Beverage Advertising Initiative - CFBAI), ale jest skierowana do małych i średnich firm.

Duzi producenci i dostawcy tacy jakm.in. Ferrero, Hershey, Mars, Mondelez International i Nestle już zobowiązali się nie kierować reklam do dzieci zgodnie z inicjatywą CFBAI. Podobnie jak CFBAI, nowy system jest zarządzany przez radę lepszego biznesu (Council of Better Business Bureaus - CBBB), która współpracuje z Krajowym Stowarzyszeniem Cukierników (National Confectioners Association).

Zobowiązania będą niezależnie monitorowane i publikowane okresowo w raportach.

W ramach tego programu firmy zobowiązały się do nieangażowania się w reklamy słodyczy skierowane do dzieci poniżej 12 roku życia, a także do niereklamowania swoich produktów w szkołach, dla dzieci w wieku od przedszkolnego aż po szóstoklasistów.

W skład sześciu firm, które podpisały zobowiązanie CCAI wchodzą: Ferrara Candy Company, Ghirardelli Chocolate Company, Jelly Belly Candy Company, Just Born Quality Confections, The Promotion in Motion Companies oraz RM Palmer Company.

Aby zakwalifikować się do tego programu, przedsiębiorstwo musi być członkiem NCA i mieć nie więcej niż 5 proc. udziału w rynku słodyczy. W przeciwieństwie do członków CFBAI, uczestnik CCAI nie będzie musiał składać kompleksowych rocznych raportów zgodności, ale będzie musiał złożyć roczne oświadczenie, że wykonał swoje zobowiązania CCAI. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    wyroby cukiernicze RSS ALERT    /    ciastka RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    wafelki RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    USA RSS ALERT    /    produkty dla dzieci i niemowląt RSS ALERT    /    żywność dla dzieci RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT    /    reklamy słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!