Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Grupa Otmuchów aktualizuje strategię; wyda 40-60 mln zł w latach 2016-2017

Grupa Otmuchów zaktualizowała strategię, dzięki czemu spodziewa się stabilnego wzrostu przychodów, a także wzrostu marż. Grupa planuje wydać na inwestycje w latach 2016-2017 między 40 a 60 milionów złotych.

Grupa Otmuchów aktualizuje strategię; wyda 40-60 mln zł w latach 2016-2017
Grupa planuje wydać na inwestycje 40-60 mln zł w latach 2016-2017 fot. ŁR

Celem zaktualizowanej strategii jest skokowa poprawa rentowności poprzez: wzrost i dywersyfikację sprzedaży realizowanej do głównych klientów w obszarze private label i B2B, wzrost poziomu innowacyjności m.in. dopasowanie do nowych trendów żywieniowych oraz wzrost udziału eksportu w sprzedaży ogółem.

Zarząd zamierza ukierunkować działania operacyjne i inwestycyjne Grupy w szczególności na produkcję następujących grup asortymentowych: produkty śniadaniowe, batony oraz żelki.

- Powyższe grupy asortymentowe charakteryzują się atrakcyjnymi perspektywami wzrostu szczególnie na rynkach eksportowych oraz przedstawiają potencjał oferowania produktów charakteryzujących się wyższym poziomem innowacyjności – informuje spółka.

- Koncentracja zasobów Grupy na rozwoju działalności w obszarze powyższych grup asortymentowych stwarza okazję do osiągnięcia stabilnego wzrostu przychodów Grupy. Inwestycje ponoszone na grupy produktów śniadaniowych, batonów i żelek sprzyjać będą budowaniu trwałej wartości dla akcjonariuszy - dodaje.

MOŻLIWE DEZINWESTYCJE

W celu koncentracji działalności zarząd podejmie działania optymalizacyjne w zakresie posiadanych aktywów produkcyjnych. Możliwe są dezinwestycje.

- W konsekwencji powyższego, w obrębie Grupy, możliwe będzie przeprowadzenie szeregu działań obejmujących dezinwestycje wybranych aktywów wytwórczych, co pozwoli skoncentrować posiadane zasoby na najbardziej perspektywicznych obszarach oraz uwolni środki finansowe na dalsze inwestycje w strategiczne grupy asortymentowe – informuje zarząd.

- Ostateczny zakres, skala oraz rodzaj dezinwestycji zależał będzie od czynników rynkowych w szczególności potencjalnego popytu na aktywa oraz możliwości uzyskania satysfakcjonujących cen za aktywa objęte procesem optymalizacji ich zarządzania - podaje.

- Realizacja strategii w zaktualizowanej formie pozwoli na skupienie działalności wokół grupy produktów charakteryzujących się potencjałem wzrostowym oraz wysoką marżowością – podkreśla firma.

ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI

Zarząd zamierza też zwiększyć rentowność Grupy poprzez koncentrację działalności, a także kontynuowanie działań oszczędnościowo optymalizacyjnych.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

OTMZakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów SA

więcej informacji:

ZPC Otmuchów RSS ALERT    /    Otmuchów RSS ALERT    /    Otmuchów Inwestycje RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    cukierki RSS ALERT    /    żelki RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    batony RSS ALERT    /    strategia ZPC Otmuchów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.9.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!