• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Grupa Otmuchów kolejny kwartał z pozytywnym wynikiem finansowym

Q1 2021 to kolejny kwartał, kiedy Grupa Otmuchów generuje zysk netto. Wynik 1,8 mln zł zysku netto po wielu latach strat pokazuje, że firma zyskała nową jakość i jest gotowa na rozwój.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 28-04-2021, 19:09
Grupa Otmuchów kolejny kwartał z pozytywnym wynikiem finansowym
Grupa Otmuchów w I kwartale osiągnęła zysk netto /fot. mat. pras

We wspomnianym kwartale został wygenerowany wzrost sprzedaży o ponad 20%, pomimo rezygnacji w ciągu ostatniego roku z części asortymentu. Koncentracja na produktach perspektywicznych przyniosła efekty, m.in. dynamika wzrostu EBITDA to ponad 75%. „Jest to już piąty kwartał z rzędu, kiedy EBITDA jest wyższa rok do roku i świadczy to o tym, że poprawa naszych wyników jest już faktem, a nie jednorazowym wydarzeniem” – komentuje Prezes Grupy Marek Piątkowski.

- W organizacji pojawiła się nowa jakość a wraz z nią zakończyliśmy również z sukcesem proces transformacji działu sprzedaży. Został on sformowany zgodnie z przyjętą strategią na kolejne lata i jest optymalny dla realizacji wyznaczonych celów - dodaje Wiceprezes Adam Frajtak.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W ramach planowanych inwestycji spółka kontynuuje projekt B+R na wydziale czekoladowym, który wkrótce zaowocuje nowymi produktami i nową jakością w kategorii mleczka. Realizowane są również inwestycje w nowe formy pakowania, dzięki którym zostaną wdrożone produkty konfekcjonowane w wygodnych torebkach 280 g - cukierki czekoladowe pod marką Odra m.in. trufle i galaretki w czekoladzie „Opolanki”.

W Q1 i Q2 prowadzone są intensywne prace nad rebrandingiem 2 głównych marek Grupy Otmuchów: Odry i FreeYu. Produkty w nowej szacie graficznej pojawią się na rynku już na początku maja. Pierwszymi produktami z nowym designem, a zarazem nowymi w portfolio marki Odra, będą popularne galaretki Opolanki oraz trufle. Pod marką Freeyu pojawią się na półkach nowe batony – musli w trzech smakach. To kolejna odsłona zdrowych przekąsek pod marką FreeYu. Batony nie zawierają syropu glukozowego, oleju palmowego, w składzie występują wyłącznie naturalne aromaty, są wegańskie. W Q1, pod marką FreeYu, na rynku pojawiły się słone przekąski na bazie soczewicy, które podbijają rynki eksportowe i powoli zaczynają skradać serca polskich konsumentów.

Działaniom związanym z rebrandingiem oraz wdrażaniu nowości towarzyszyć będzie silna komunikacja w internecie i działania w social mediach. W maju dostępne będą nowe strony internetowe odraslodycze.pl oraz freeyu.pl, a już teraz uruchomione są strony dedykowane kategorii żelków przeznaczone dla kanału B2B: gummiesotmuchow.com i freeyupharma.com.

 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!