Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Grupa Otmuchów: słodycze dostosowały się do nowej normalności (wywiad)

Sezon Wielkanocy to dla branży słodyczy wymagający czas, ale w tym roku funkcjonujemy już w tzw. nowej normalności, do której zdołaliśmy nieco przywyknąć. Rynek sprawnie dostosował się do nowej rzeczywistości i ograniczenia wprowadzone w związku z pandemią mają już nieznaczny wpływ na wielkość sprzedaży - mówią serwisowi portalspozywczy.pl przedstawiciele Grupy Otmuchów.

Grupa Otmuchów: słodycze dostosowały się do nowej normalności (wywiad)
fot. ZPC Otmuchów

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 01-04-2021, 12:18

W jaki sposób spółka przygotowała się do sezonu Wielkanocy?

Daniel Stefański szef trade marketingu Grupy Otmuchów: Misją Grupy Otmuchów jest „Dzielenie się Bliskością”, dlatego podczas przygotowywania do Świąt Wielkanocnych, które w tym roku miejmy nadzieję spędzimy w gronie bliskich nam osób, dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasze słodkości pojawiły się w szerokiej dystrybucji zarówno w kanale nowoczesnym jak i tradycyjnym.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Nasz dział handlowy przygotował na ten okres szereg atrakcyjnych ofert promocyjnych dopasowanych do potrzeb każdego typu klienta oraz przy wsparciu przedstawicieli handlowych i agencji merchandisingowych, zadbał o świąteczne ekspozycje w miejscu sprzedaży.

W ramach uzupełnienia wsparcia odsprzedażowego, od połowy marca do końca kwietnia, została uruchomiona kampania digital promująca nasze kultowe produkty jak np. Chałwę, Duetki, Opolanki czy Trufle.

Czy tegoroczna Wielkanoc będzie łatwiejsza dla branży, a pandemia i obostrzenia jej nie przeszkodzą?

Wiceprezes Grupy Otmuchów Adam Frajtak: Rynek sprawnie dostosował się do nowej rzeczywistości. Dziś ograniczenia wprowadzone w związku z pandemią mają nieznaczny wpływ na wielkość sprzedaży, jednak nie bez wpływu pozostaje fakt, że święta będziemy spędzać w gronie domowników bez rodzinnych wizyt. Będzie to już druga Wielkanoc, którą będziemy obchodzili w warunkach pandemii. Dlatego też w tym roku przygotowaliśmy się optymalnie do tego ważnego okresu handlowego.

Jak może wyglądać w tym roku ten najważniejszy sprzedażowo czas dla branży słodyczy i Grupy Otmuchów?

Wiceprezes Grupy Otmuchów Adam Frajtak: Dla branży słodyczy będzie to z pewnością wymagający czas, choć w tym roku funkcjonujemy już w tzw. nowej normalności, do której zdołaliśmy trochę przywyknąć. Przekłada się ona na nasze decyzje, wymaga dużej elastyczności i otwartości, zmienia nawyki konsumentów. Dlatego przygotowując ofertę nowości, myśleliśmy nie tylko o nowych smakach, ale również o pożądanych formatach podania, które idealnie wpiszą się w rynek e-grocery i podniosą standardy bezpieczeństwa.

 W związku z pandemią wielu z nas w obawie o własne zdrowie stawia na produkty dobrej jakości w przystępnej cenie, do tego zaufane, najlepiej lokalne, polskie. Taka jest nasza marka Odra, która zmienia swój wizerunek i już w II połowie kwietnia na półkach pojawią się nowe produkty z nowym logo Odra oraz te ze standardowej oferty, uwielbiane przez konsumentów np. Opolanki w odświeżonej szacie graficznej.

Odra stawia na relacje, na bliskość. Hasło przewodnie marki to „Podzielmy się bliskością” które w czasie, w jakim się znajdujemy, zyskuje szczególnego znaczenia. Chcemy umilić czas naszym klientom, chcemy dać przyjemne produkty.

Stawiamy również na zdrowsze przekąski, na które zapotrzebowanie rośnie w okresie wiosennym. Już w kwietniu, pod marką FreeYu, na rynku pojawią się batony musli. W lutym wdrożyliśmy na rynek słone przekąski na bazie soczewicy, które są świetnym uzupełnieniem Quinoa – przekąsek na bazie komosy ryżowej.

Bardzo dziękuję za rozmowę.

*************************************************

Grupa Kapitałowa Otmuchów na 30 września 2020 roku składała się z posiadającej status jednostki dominującej ZPC Otmuchów SA oraz jednej istotnej spółki zależnej tj. PWC Odra S.A. W ramach Grupy istnieją też podmioty, których działalność została wygaszona a spółki te postawione zostały w stan likwidacji, tj. Otmuchów Logistyka Sp. z o. o. w likwidacji oraz Aero Snack Sp. z o. o. w likwidacji.

Grupa Otmuchów posiada łącznie 4 zakłady produkcyjne:  dwa zakłady produkcyjne w Otmuchowie (zakład produkcyjny słodyczy oraz zakład produkcyjny żelek i galaretek w cukrze), zakład produkcyjny w Nysie (zakład produkcyjny wyrobów śniadaniowych, batonów, słonych przekąsek oraz magazyn wyrobów gotowych). Grupa posiadała też zakład produkcyjny funkcjonujący w ramach PWC Odra SA w Brzegu. Przedmiot działalności PWC Odra SA obejmuje produkcję i sprzedaż słodyczy w tym wyrobów w czekoladzie, chałwy, karmelków twardych i nadziewanych oraz draży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

OTMZakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów SA

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    Otmuchów RSS ALERT    /    ZPC Otmuchów RSS ALERT    /    Grupa Otmuchów RSS ALERT    /    Marek Piątkowski RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    pandemia koronawiusa RSS ALERT    /    pandemia RSS ALERT    /    Wielkanoc RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.177.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!