Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

Grupa Otmuchów zaczęła wdrażać nową strategię wraz z inwestycjami

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-05-2016, 10:52
Grupa Otmuchów, jeden z największych polskich producentów słodyczy, rozpoczęła wdrażać nową strategię, która zakłada skokową poprawę rentowności. Grupa zaczęła też inwestycje w ramach tej strategii.
Grupa Otmuchów zaczęła wdrażać nową strategię wraz z inwestycjami
Mariusz Popek, prezes ZPC Otmuchów fot. Otmuchów

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zakładana wartość inwestycji to 40-60 mln zł w ciągu dwóch lat. W 2016 roku wyniesie ona ok. 20 mln zł. Inwestycje będą miały na celu odnowienie parku maszynowego, jak również zakup nowych linii technologicznych umożliwiających wprowadzenie do sprzedaży nowych produktów. W pierwszym kwartale Grupa wydatkowała na ten cel 5,2 mln zł.

- W I kwartale 2016 roku przeanalizowaliśmy dokładnie ofertę Grupy, czego efektem jest nowa strategia - mówi Mariusz Popek, prezes ZPC Otmuchów.

Dalsza część artykułu (80%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • feri 2016-05-14 10:30:25

    najlepsze ptasie mleczko pod sloncem to wlasnie z Otmuchowa!!! szkoda ze tylko w Auchan.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!