Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Grycan inauguruje ogólnopolską kampanię reklamową

Marka Grycan – lody od pokoleń w nowej ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Od 15 maja materiały można zobaczyć w kinach, telewizji, prasie oraz internecie.

Grycan inauguruje ogólnopolską kampanię reklamową
Zbigniew Grycan, twórca marki Grycan Lody od Pokoleń. Fot. zelaznastudio.pl

– Film pokazuje jak powstają nasze lody. Na początku, w naszej domowej kuchni, rodzi się pomysł i receptura nowego smaku, a następnie te same czynności i receptury przenoszone są do procesu produkcji. Nawet produkując lody na tak ogromną skalę robimy to zawsze w poszanowaniu tradycji, łącząc metody rzemieślnicze z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Nie uznajemy żadnych kompromisów jeśli chodzi o jakość naszych lodów. To sprawia, że z odpowiedzialnością sygnuję własnym nazwiskiem każde opakowanie, które opuszcza naszą fabrykę – podsumowuje Zbigniew Grycan.

Spoty reklamowe, w których wraz ze Zbigniewem Grycanem występują pracownicy firmy, wyświetlane będą zarówno na wielkim, jak i małym ekranie. Można je obejrzeć w formie billboardów sponsorskich przy prognozie pogody o 19.25 na antenie Polsatu, w dłuższej wersji w sieci 36. kin Cinema City w całej Polsce oraz w pełnej ponad 2 minutowej wersji na kanale YouTube, a także w ramach platform mediów społecznościowych marki Grycan – Lody od pokoleń.

Od połowy maja przez całe lato działania prowadzone będą również w największych miastach Polski w formie kampanii outdoorowej, także w ogólnopolskich, czołowych magazynach kobiecych i kulinarnych oraz w ramach kampanii internetowej. Działania w mediach społecznościowych prowadzone są w powiązaniu ze stroną internetową marki, która w nowej formie została uruchomiona wiosną tego roku i zawiera prawdziwe kompendium wiedzy na temat marki.

Lody marki Grycan - Lody od pokoleń produkowane są w podwarszawskim zakładzie w Majdanie. Lody tradycyjne tworzone są na bazie śmietanki kremówki i żółtek jaj, z dodatkiem siekanej czekolady czy ręcznie krojonych bakalii, lody jogurtowe ze świeżego jogurtu naturalnego, natomiast sorbety przygotowywane są ze świeżych, ręcznie obieranych i krojonych owoców.

Koncepcja i linia kreatywna kampanii opracowana została przez zespół marketingu firmy, który odpowiedzialny był także za zakup mediów. Wsparcie PR kampanii oraz działania w mediach społecznościowych prowadzone są we współpracy z agencją Solski Burson-Marsteller.

Marka Grycan - Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r. Sieć lodziarni firmowych w Polsce liczy obecnie ponad 120 lokali. Oferta marki Grycan zawiera ponad 60 różnych smaków lodów, zarówno na bazie śmietanki kremówki, jogurtu naturalnego jak i sorbetów z owoców oraz wybór kilkudziesięciu kompozycji deserów lodowych.

W sprzedaży detalicznej znajdują się także familijne lody tradycyjne w opakowaniach 1100 ml, 900 ml i 500 ml i sorbety w opakowaniach 500 ml oraz „Porcyjka z łyżeczką” - impulsowe lody w kubeczku 150 ml z łyżeczką.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Zbigniew Grycan RSS ALERT    /    Grycan - lody od pokoleń RSS ALERT    /    lody Grycan RSS ALERT    /    kampania reklamowa lodów Grycan RSS ALERT    /    sieć lodziarni Grycan RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.8.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!