Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Grycan planuje ekspansję w Skandynawii i Krajach Bałtyckich

Marka "Grycan – Lody od pokoleń" sukcesywnie wchodzi na rynki zagraniczne.  – Obecnie planujemy zdobycie kolejnych rynków zagranicznych w Europie i Azji. Wkrótce lody pod marką Grycan będą dostępne w Skandynawii i w Krajach Bałtyckich – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Snopkowski, dyrektor generalny Grycan – Lody od pokoleń.

Grycan planuje ekspansję w Skandynawii i Krajach Bałtyckich
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan. Fot. zelaznastudio.pl

– Jesteśmy obecni na 12 zagranicznych rynkach. W tej chwili lody Grycan są wysyłane głównie do krajów europejskich – m.in. Czech, Rumunii, Wielkiej Brytanii czy Irlandii. Działamy także poza Europą – wysyłamy lody do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, na Tajwan i do Chin – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Snopkowski, dyrektor generalny Grycan – Lody od pokoleń.

Dodaje, że firma Grycan systematycznie rozwija eksport lodów.

– Obecnie planujemy zdobycie kolejnych rynków zagranicznych w Europie i Azji. Wkrótce lody pod marką Grycan będą dostępne w Skandynawii i w Krajach Bałtyckich – mówi Marcin Snopkowski.

Podkreśla, że trzeba pamiętać, że zagranicą marka Grycan – Lody od pokoleń nie jest jeszcze rozpoznawalna.

– Nie prowadzimy tam wysokobudżetowych kampanii, ale koncentrujemy się na aktywnościach w punktach sprzedaży. Przekonujemy zagranicznych konsumentów także wysoką jakością i smakiem naszych lodów – i to się sprawdza – wyjaśnia Marcin Snopkowski.

Zaznacza, że eksport to część przemyślanej strategii rozwoju marki i biznesu. W pierwszej kolejności firma Grycan budowała markę i struktury sprzedaży w Polsce.

– Na współpracę z rynkami zagranicznymi zdecydowaliśmy się, kiedy marka Grycan – Lody  od pokoleń miała już silną pozycję w kraju. Zaczynaliśmy od Czech, gdzie w 2013 roku otworzyliśmy pierwsze lodziarnio-kawiarnie Grycan poza granicami Polski. W tym samym roku rozpoczęliśmy sprzedaż lodów sieciom detalicznym na czeskim rynku oraz eksport do wybranych dużych rynków w Europie oraz Azji – mówi dyrektor generalny Grycan – Lody od pokoleń. 

Pierwszą zagraniczną lodziarnio-kawiarnię Grycan – Lody od pokoleń firma otworzyła w Pradze, obecnie ma także lokal w czeskiej Ostrawie.

– Oferta naszych lodziarnio-kawiarni zlokalizowanych za granicą jest niemal identyczna jak ta dostępna w naszych polskich lokalach. Oprócz lodów i deserów lodowych dostępne są w nich m.in. ciasta, torty, torty lodowe oraz szeroki wybór kaw – mówi Marcin Snopkowski.

Wiosną Firma Grycan weszła w największy segment rynku lodów – lody impulsowe. Do tej pory firma Grycan była wartościowym liderem w segmencie lodów familijnych. Lody impulsowe marki Grycan – Lody od pokoleń, o smakach waniliowym, truskawkowym i czekoladowym, w kubeczkach 125 ml z dołączoną łyżeczką są dostępne w sprzedaży detalicznej od kwietnia br.

Marka Grycan – Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r. Na koniec 2015 roku sieć liczyła w Polsce 142 lokali.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Grycan RSS ALERT    /    lody Grycan RSS ALERT    /    lody RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.146.10
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!