Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Grycan wychodzi w miasto. Uruchomi ok. 20 lokali

Sieć lodziarni pod marką Grycan - Lody Od Pokoleń na koniec ubiegłego roku liczyła blisko 130 punktów. Jest wielce prawdopodobne, że w 2015 r. rozrośnie się nawet do 150 lokali, biorąc pod uwagę, że spółka ma już podpisanych 18 nowych umów, a do końca roku liczba ta niemal na pewno wzrośnie.

Grycan wychodzi w miasto. Uruchomi ok. 20 lokali

Autor: Paweł Jachowski, portalspozywczy.pl
Data: 25-03-2015, 09:32

Firma Lodziarnie Firmowe, do której należy marka Grycan, w ostatnim czasie zmodyfikowała nieco swoją strategię rozwoju. Do tej pory rozwijała się głównie w oparciu o centra handlowe, lokując w nich swoje punkty. Teraz spółka zdecydowała się na ekspansję poza te obiekty - zaczęła otwierać większe lokale przy prestiżowych ulicach miast. Koncept tych placówek różni się nieco od dotychczasowego.

- Wychodzimy z lokalami w miasto, co jest dla nas troszeczkę novum. Mieliśmy co prawda już kilka punktów wolnostojących, ale teraz nasza strategia rozwoju zakłada, że będziemy częściej otwierać większe punkty, poza galeriami handlowymi, w nowym modelingu, z poszerzonym asortymentem - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Snopkowski, dyrektor generalny spółki Lodziarnie Firmowe.

Nie oznacza to wcale, że marka Grycan zamyka się na dalszy rozwój w centrach handlowych. Jak dowiedzieliśmy się od dyrektora generalnego firmy, stawianie lodziarnio-kawiarni przy prestiżowych ulicach nie będzie priorytetem, lecz "równoległą cześcią strategii rozwoju". Nie sposób jednak nie zauważyć, że potencjał do dalszej ekspansji Grycana w centrach handlowych jest w naturalny sposób ograniczony liczbą działających tego typu placówek w Polsce. Choć co roku otwierane są w naszym kraju kolejne galerie handlowe, to jednak dla firmy gotowej już teraz na uruchamianie ok. 20 punktów rocznie, możliwości rozwoju w ten sposób powoli się kurczą.

W ostatnich dniach lodziarnio-kawiarnia Grycana w nowym koncepcie otwarta została w Warszawie, przy Al. Rzeczpospolitej. Kolejne uruchomione zostaną już w kwietniu przy ul. Grójeckiej oraz przy ul. Francuskiej. Oprócz tego lodziarnia pod szyldem Grycan pojawiła się w CH Tarasy Zamkowe w Lublinie. W najbliższej przyszłości Lodziarnie Firmowe otworzą swoje punkty w CH Ogrody w Elblągu, w Starogardzie Gdańskim oraz w Jeleniej Górze.

Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl od Marcina Snopkowskiego, nakłady inwestycyjne Lodziarni Firmowych w tym roku wyniosą od kilku do kilkunastu milionów złotych, co jest poziomem mniej więcej takim, jak przed rokiem. Spółka liczy m.in. na to, że do końca roku uda jej się sfinalizować budowę nowej hali magazynowej w Majdanie pod Warszawą. Obiekt ten będzie miał powierzchnię ok. 1,5 tys. mkw.

więcej informacji:

Marcin Snopkowski RSS ALERT    /    Grycan RSS ALERT    /    Lodziarnie Firmowe RSS ALERT    /    Grycan - Lody od pokoleń RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    lodziarnie Grycan RSS ALERT    /    lodziarnia RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT    /    ekspansja Grycana RSS ALERT    /    strategia Grycana RSS ALERT    /    plany Grycana RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!