- Firma Grycan docenia wszelką działalność na rzecz zwierząt hodowlanych i popiera ideę poprawy warunków życia tych zwierząt w całej rozciągłości. To znacząca dla nas decyzja, cieszymy się, że udało nam się ją podjąć - zaznacza Marcin Snopkowski, dyrektor zarządzający firmy.

Grycan to kolejna firma, która decyduje się na taki krok. Z jajek oznaczonych cyfrą 3 zrezygnowali już między innymi producenci lodów i kawiarnie: Unilever (Algida), Zielona Budka, Lody Koral, A. Blikle, Green Cafe Nero czy Starbucks.

Sygnały o braku zgody na okrutne traktowanie kur płyną ze wszystkich stron. Z jajek pochodzących z chowu klatkowego oficjalnie wycofują się nie tylko producenci żywności, ale również restauracje, hotele i sieci handlowe. W wielu wypadkach jest to odpowiedź na kampanie prowadzone przez światową koalicję Open Wing Alliance, do której należy Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Mają one na celu pokazać firmom społeczne nastroje związane z hodowlą zwierząt. Dzięki zleconemu przez Otwarte Klatki badaniu opinii publicznej wiemy, że 78% konsumentów w Polsce uznaje chów klatkowy za nieodpowiedni dla kur.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl