- Firma Grycan docenia wszelką działalność na rzecz zwierząt hodowlanych i popiera ideę poprawy warunków życia tych zwierząt w całej rozciągłości. To znacząca dla nas decyzja, cieszymy się, że udało nam się ją podjąć - zaznacza Marcin Snopkowski, dyrektor zarządzający firmy.
Grycan to kolejna firma, która decyduje się na taki krok. Z jajek oznaczonych cyfrą 3 zrezygnowali już między innymi producenci lodów i kawiarnie: Unilever (Algida), Zielona Budka, Lody Koral, A. Blikle, Green Cafe Nero czy Starbucks.
Sygnały o braku zgody na okrutne traktowanie kur płyną ze wszystkich stron. Z jajek pochodzących z chowu klatkowego oficjalnie wycofują się nie tylko producenci żywności, ale również restauracje, hotele i sieci handlowe. W wielu wypadkach jest to odpowiedź na kampanie prowadzone przez światową koalicję Open Wing Alliance, do której należy Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Mają one na celu pokazać firmom społeczne nastroje związane z hodowlą zwierząt. Dzięki zleconemu przez Otwarte Klatki badaniu opinii publicznej wiemy, że 78% konsumentów w Polsce uznaje chów klatkowy za nieodpowiedni dla kur.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (1)
Brawo Grycan! Dzięki takim decyzjom klatkowa hodowla kur może odejść do historii wcześniej niż ośmielaliśmy się marzyć :)
Odpowiedz