Haribo: Wciąż jesteśmy liderem w kategorii żelków
- Autor: portalspozywczy.pl, PB
- Data: 17-06-2014, 12:34

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W piątek 13 czerwca opublikowaliśmy artykuł, za magazynhandel.pl, w którym firma Storck przekonuje, iż Śmiejżelki Nimm2 w ostatnim czasie wyprzedziły Haribo. Zdaniem spółki Storck, w grudniu 2013 r., według Nielsena, wartościowy udział Śmiejżelków w tej kategorii wyniósł 22,8 proc., Haribo zaś 22,1 proc. (total Poland).
Tymczasem Haribo publikuje dane, według których sprzedaż wartościowa Haribo, w okresie kwiecień 2013 - marzec 2014, wzrosła rok do roku o ok. 16 proc. Sprzedaż żelek największego konkurenta Haribo (firma nie podaje jego nazwy) wzrosła w tym samym czasie o ok. 2,6 proc. Konkurent nr 2 zanotował spadek na poziomie aż -29,9 proc. (Haribo za Nielsen: Panel Handlu Detalicznego, Kategoria Żelków, Sprzedaż wartościowa, IV 2013 - III 2014 vs IV 2012 - III 2013).
komentarze (0)