Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Napoje

Quebonafide Miss Ti z x-kom. Herbaty i lody podbiją serca graczy?

  • Autor: AK
  • Data: 04-10-2022, 15:27
Dywersyfikacja źródeł dochodu oraz chęć spróbowania się w nowej branży – to główne powody wejścia x-komu w MISS TI 蒂小姐. Po elektronice (x-kom), zabawkach i AGD (al.to) oraz sprzęcie outdoorowym (combat.pl), Michał Świerczewski zamierza podbić rynek spożywczy.
Quebonafide Miss Ti z x-kom. Herbaty i lody podbiją serca graczy?
MIss Ti od Quebonafide to seria napojów i lodów sygnowana przez znanego rapera/ fot. mat. prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jakub Grabowski – znany też jako Quebonafide – przestaje być rozpoznawalny jedynie ze sceny muzycznej. Polski raper wykonał krok w kierunku rynku spożywczego. Stworzył markę MISS TI 蒂小姐 i zwrócił w ten sposób uwagę na kilka podstawowych kwestii, takich jak jakość, naturalność i innowacyjność. Efektem pracy Quebonafide stały się produkty, które już w chwili obecnej dotarły do szerokiego grona konsumentów. Napoje Matcha Latte i Milk Tea to alternatywy dla wszechobecnej kawy i coraz bardziej popularnej herbaty matcha.

CZYTAJ TAKŻE: Herbaty Miss Ti od Quebonafide już w Żabce. Klienci Żabki Nano odbiorą je za darmo

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!