Jakie segmenty słodyczy są najbardziej rozwojowe?
- Autor: Roman Wieczorkiewicz
- Data: 23-06-2022, 15:30

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Słodycze impulsowe
Zwraca uwagę, że w ramach samych „impulsów” pojawiły się zjawiska, które z pewnością zostaną z nami na dłużej, czego przykładem jest udana implementacja multipaków – rosną one w bardzo „zdrowy” sposób, nie wpływając negatywnie na warianty standardowe batonów i wafli impulsowych.
W minionym roku nasza firma mocniej wkroczyła też w inne segmenty. Wzmocniliśmy dostępność naszej marki Studentska, co pozwoliło nam zaznaczyć obecność w rosnącym segmencie tabliczek. W naszej ofercie pojawiły się również wafle Princessa w formacie familijnym czy batony KitKat i Lion w formie draży w opakowaniach do dzielenia się. Przewidujemy, że trend dzielenia się słodyczami i konsumpcji w domu utrzyma się na dłużej
- mówi Maciej Bienias
Słodycze sezonowe mają potencjał
Firma na pewno więc będzie szukać tu kolejnych pomysłów na rozwój. Innym segmentem, który udowodnił swój potencjał, są słodycze sezonowe.
komentarze (0)