Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Jakie segmenty słodyczy są najbardziej rozwojowe?

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz
  • Data: 23-06-2022, 15:30
Dotychczas w Polsce stawialiśmy przede wszystkim na słodycze impulsowe w pojedynczych opakowaniach i widzimy, że to segment, który dynamicznie rośnie. Jednak wśród konsumentów wyłaniają się również nowe trendy - mówi Maciej Bienias, menedżer ds. rozwoju kategorii słodyczy Nestlé w Polsce i Krajach Bałtyckich.
Jakie segmenty słodyczy są najbardziej rozwojowe?
Jakie segmenty słodyczy są najbardziej rozwojowe? /fot. Nestle

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Słodycze impulsowe

Zwraca uwagę, że w ramach samych „impulsów” pojawiły się zjawiska, które z pewnością zostaną z nami na dłużej, czego przykładem jest udana implementacja multipaków – rosną one w bardzo „zdrowy” sposób, nie wpływając negatywnie na warianty standardowe batonów i wafli impulsowych. 

W minionym roku nasza firma mocniej wkroczyła też w inne segmenty. Wzmocniliśmy dostępność naszej marki Studentska, co pozwoliło nam zaznaczyć obecność w rosnącym segmencie tabliczek. W naszej ofercie pojawiły się również wafle Princessa w formacie familijnym czy batony KitKat i Lion w formie draży w opakowaniach do dzielenia się. Przewidujemy, że trend dzielenia się słodyczami i konsumpcji w domu utrzyma się na dłużej

- mówi Maciej Bienias

 Słodycze sezonowe mają potencjał

Firma na pewno więc będzie szukać tu kolejnych pomysłów na rozwój. Innym segmentem, który udowodnił swój potencjał, są słodycze sezonowe. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!