Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Komisja Etyki Reklamy: Spot reklamowy Wedla nie promuje pedofilii

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę na telewizyjny spot reklamowy czekolady Wedel, w którym Wargorr mówi: "pobiegajmy na golasa po łące". Zdaniem KER nie narusza on branżowego kodeksu etycznego i w żaden sposób nie promuje treści pedofilskich - podał serwis wirtualnemedia.pl.

Komisja Etyki Reklamy: Spot reklamowy Wedla nie promuje pedofilii
KER odrzuciła skargę na sport reklamowy czekolady Wedel

W złożonej do KER skardze na telewizyjny spot promujący jesienią ub.r. czekolady Wedla odbiorca stwierdził, że reklama promuje treści pedofilskie. W jego ocenie „zwroty "pobiegajmy na golasa po łące" i zaraz po nim "poczuj dziecięcą radość" wypowiedziane przez męski głos, czarny charakter (postać ma przypominać Vadera z Gwiezdnych Wojen) mogą sugerować dzieciom pozbycie się zahamowań i obaw przy próbach pedofilskich zachowaniach”.

Pełnomocnicy Lotte Wedel nie zgodzili się z zarzutami pod adresem reklamy. Wyjaśnili, że fabuła spotu koncentruje się na poszukiwaniu przez głównego bohatera czegoś, co przynosi radość, a czym okazuje się czekolada Wedel, która wywołuje u głównego bohatera metaforyczną dziecięcą radość.

Czytaj więcej w serwisie wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

czekolada Wedel RSS ALERT    /    Wedel RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT    /    Komisja Etyki Reklamy RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • czekolada 2016-02-05 18:32:30
    Ta kampania to wielki pseudo sukces dyrektora sprzedaży i marketingu.
  • sweety 2016-02-05 21:05:40
    A mi ta reklama się w ogóle nie podoba i nie zachęca do zakupu (a raczej zniechęca). Szczególnie bezsensowne standy z tą mroczną postacią. Teraz ma być ponoć kolejny odcinek ... masakra. I proszę nie mówić, że nie jestem w grupie docelowej, że target to inny klient. Chyba, że na moich zakupach wam nie zależy.
  • cuksio 2016-02-06 15:00:23
    Kampania ma odwrotny oddzwięk niż zakładano. Nikt nie chce przyznać się do porażki. Na siłę są pokazywane podrasowane cyfry. Szkoda gadać.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!