Konrad Mickiewicz, prezes ZPC Bałtyk o planach firmy – pełna rozmowa
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 08-04-2016, 11:58
Konrad Mickiewicz, prezes Zakładów Przemysłu Cukierniczego Bałtyk, mówi serwisowi portalspozywczy.pl o powrocie na rynek kultowych cukierków Michałki Bałtyk, o planach produkcyjnych i sprzedażowych firmy oraz o inwestycjach.

Konrad Mickiewicz, prezes ZPC Bałtyk fot. ZPC Bałtyk
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Przed świętami Wielkanocnymi ZPC Bałtyk wróciły na rynek z cukierkami Michałki Bałtyk, które zostały wprowadzone do sklepów w całej Polsce.
Jaka będzie wielkość produkcji tych cukierków - miesięczna lub roczna?
komentarze (1)
A gdzie w tym wszystkim rozbudowa, czy reorganizacja działu sprzedaży? Produkt sam się nie sprzeda, a reklamy firmy brak. Najprostszą formą reklamy są samochody przedstawicieli handlowych, oznakowanych grafiką ZPC Bałtyk!, nie Bomili, bo to towary Bałtyku sprzedajecie. Niech ta firma zacznie być wreszcie widoczna! Same innowacje nie wystarczą a liczyć na jednego głównego odbiorcę? zbyt łatwo można polec. Alternatywni odbiorcy są niezbędni Panie Dyrektorze! Przestańcie polegać wyłącznie na Bomili a stwórzcie niezależny zespół sprzedażowo-marketingowy. Zadbajcie o własną markę a Bomila jedynie na tym zyska!
Odpowiedz