Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Koral otwiera sezon lodowy, nowości głównie dla młodych

Koral, polski producent lodów, mimo aktualnych okoliczności, z optymizmem wkracza w bieżący sezon pokazując swoje nowości. Firma szykuje na ten sezon nowości m.in. skierowane do dzieci i młodzieży.

Koral otwiera sezon lodowy, nowości głównie dla młodych
fot. materiały prasowe

W ofercie marki Koral pojawią się m.in. lody stworzone wspólnie z najpopularniejszymi w Polsce Youtuber’ami, nowości nawiązujące do znanych kreskówek, a także nowe odsłony bestsellerowych linii, w tym lodów familijnych, których popularność wzrosła wraz z nadejściem pandemii.

Nowości dla dzieci i młodzieży

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W 2021 roku marka Koral mocno stawia na młodych – a młodzież wie, że Internetem rządzi „Ekipa”. To cykl materiałów wideo na platformie YouTube, które nieustannie biją kolejne rekordy popularności, mają miliony subskrypcji i wyświetleń. „Ekipa” z sukcesem sprzedaje swoją oryginalną kolekcję odzieży i gadżetów, a teraz wspólnie z marką Koral stworzyła wystrzałowe lody sorbetowe „Ekipa” w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Nowość będzie szeroko promowana przez Friz’a i członków „Ekipy” we wszystkich kanałach social media.

Rozszerzona zostanie także oferta produktów licencyjnych o nowości dla najmłodszych. To lody sygnowane wizerunkami bohaterów najchętniej oglądanych obecnie kreskówek - Psi Patrol (na patyku) i Sponge Bob (w poręcznym kubeczku).Kolejna nowość, która spełni oczekiwania imłodszychi starszych wodolubnych to orzeźwiające Lemon Aid, czyli lody sorbetowe o smaku kwaśnej lemoniady w polewie o smaku gumy balonowej.

- Zaczynamy zupełnie nowy sezon, na który na przekór wciąż panującym okolicznościom pandemii, patrzymy pozytywnie. Mocno skupiamy się na oczekiwaniach dzieci i młodzieży tworząc dla nich atrakcyjne i pyszne propozycje produktowe. Wiemy, że lody są nieodłącznie związane ze wspomnieniami z dzieciństwa, dlatego chcemy kształtować kolejne wyjątkowe wspomnienia naszych najmłodszych konsumentów i przywracać dzieciństwo tym nieco starszym. Oczywiście w naszym portfolio nie zabraknie udoskonalonych, znanych i lubianych linii lodów, do których od lat niezmiennie wracają Polacy- mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

W kategorii lodów familijnych marka Koral zaprezentowała dwa nowe smaki bestsellerowej linii Kolorowe Lato w opakowaniu o poj. 1L – m.in. lody o smaku miętowym z czekoladą oraz w linii 4 Maxi Smaki - o pojemności 1,5 litra: wanilia, karmel, lody o smaku wafelków oraz czekolady. Niezwykłą metamorfozę przeszły również lody Tartufo, które teraz można znaleźć właśnie w wersji Family. Nowe, oryginalne kompozycje smakowe zostały zaprezentowane również w portfolio drugiej marki - z segmentu high premium – Bracia Koral. Linia lodów jak dawniej o pojemności 900ml wzbogaciła się o dwie zupełne nowość – lody śmietankowo-jagodowe z ciasteczkami i jagodami, a także specjalnie dla kawowych smakoszy lody Cappuccino.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Koral RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Piotr Gąsiorowski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 66.249.66.133
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!