Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lody Breyers Delights – nowość w portfolio Unilever w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 14-11-2018, 11:48
Lody Breyers Delights trafiły do sprzedaży w Polsce z początkiem października 2018. To pierwsze niskokaloryczne lody w portfolio Unilever. Za realizację działań strategicznych i kreatywnych marki odpowiada agencja Spot and Dot.
Lody Breyers Delights – nowość w portfolio Unilever w Polsce
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Lody Breyers Delights wyróżniają się obniżoną zawartością kalorii – do 55% mniej kalorii w porównaniu do lodów tradycyjnych. Możliwe jest to dzięki częściowemu zastąpieniu cukru m.in. słodzikiem otrzymywanym z liści rośliny Stevia rebaudiana. Zachowanie kremowego smaku i konsystencji lodów uzyskano poprzez dodanie świeżej śmietanki. Lody Breyers Delights cechuje również wysoka zawartość białka – ok. 20 g w opakowaniu 500 ml. Aktualnie lody są dostępne w czterech smakach (Cookies & cream, Salted caramel cake, Creamy chocolate, Raspberry choc chip). Portfolio marki ma sukcesywnie poszerzać o kolejne warianty smakowe.

Unilever kieruje komunikację marki Breyers Delights do grupy wiekowej w wieku 25-39 lat. Są to lody w segmencie health&wellness, a ponadto premium.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!