„Pogromcyuplu.pl" to szereg działań promocyjnych związanych z grą o tym samym tytule, której głównym bohaterem jest Chłodzimierz, nowy brand hero marki Koral. Celem gry jest uzyskanie jak największej liczby punktów w czasie trwania akcji, czyli do 31 sierpnia. Stawką jest nagroda główna w wysokości 20 tys. zł oraz 50 pozostałych nagród pieniężnych, a także cotygodniowe nagrody gwarantowane - 43 smartfony Alcatel.

Grę „Pogromcy upału” można pobrać w postaci aplikacji z Google Play lub App Store. Można w nią zagrać również online, na stronie internetowej lub na jednym z eventów w ramach nadmorskiego Road Show. Specjalnie przygotowana na potrzeby akcji ciężarówka Koral odwiedziła Jastarnię, Władysławowo, a 12 sierpnia zawita do Międzyzdrojów, gdzie oprócz podjęcia rozgrywki na specjalnie przygotowanych w tym celu multimedialnych terminalach do gry, można zrelaksować się w strefie chilloutu oraz schłodzić za pomocą darmowych lodów i zimnych napojów.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl