Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lody nie tylko dla ochłody, czyli nowe wiodące trendy w branży

  • Autor: BW / informacja prasowa
  • Data: 09-06-2021, 10:33
Maksyma „lody dla ochłody” wydaje się być dziś dalece niewystarczająca, bo lody z typowo letniego przysmaku pretendują do deseru serwowanego nie tylko w upalne dni. Trendy kształtują potrzeby konsumenckie, którymi podążają technolodzy z działu R&D firmy Wedel, która kolejny rok z rzędu prezentuje szeroką ofertę mroźnych czekoladowych słodkości.
Lody nie tylko dla ochłody, czyli nowe wiodące trendy w branży
Technolodzy firmy Wedel w tracie prób lodowych ot. materiały prasowe Lotte Wedel

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

  • Coraz bardziej wymagające podniebienia i gusta konsumentów wyznaczają wśród kreatorów branży lodowej nowe kierunki rozwoju. Na rynku coraz częściej pojawiają się wersje wytrawne, kwaśne czy słone, wynoszące lody na nowy poziom – wielozmysłowego doświadczenia, a to wszystko za sprawą smaków, zapachów i struktur.
  • Obok nowych rozwiązań w zakresie tworzenia połączeń smakowych i receptur, niesłabnącą popularnością wciąż cieszą się lody o smaku i z dodatkami czekolady. 9 na 10 Polaków deklaruje, że to właśnie czekolada jest ich ulubionym lodowym dodatkiem, natomiast czekoladowy smak lodów najczęściej jest wymieniany jako ulubiony – obok waniliowego i truskawkowego
  • Pierwsze miesiące sezonu lodowego w tym roku pokazały stabilizację formatów impulsowych, którą umocni zapewne zniesienie od połowy maja nakazu zakrywania nosa i ust na świeżym powietrzu.  Wygodna forma umożliwiająca konsumpcję w dowolnym miejscu i objętość odpowiadająca jednorazowemu zapotrzebowaniu – tym wyróżniają się formaty takie jak lody na patyku, rożku lub opakowaniu saszetkowym typu pouch. Kolejny trend to rosnąca od zeszłego roku popularność formatów familijnych i mutipacków. 
  • Polscy konsumenci szukają połączenia klasyki z nowoczesnością. Na dynamicznie zmieniającym się rynku lodów, nowe i niespodziewane połączenia smakowe pomagają producentom chcącym zaistnieć w branży, która w Polsce wiąże się z dużym potencjałem wzrostu. Od jakiegoś czasu zaobserwować można zainteresowanie konsumentów lodami, które łączą w sobie inne rodzaje słodyczy lub propozycjami, będącymi efektem współpracy między producentami różnych kategorii.
Dalsza część artykułu (80%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!