Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lotte Wedel zatrudnił vlogera do nowej kampanii Ptasiego Mleczka

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 16-10-2018, 11:11
Jesienna kampania E.Wedel jest kontynuacją zeszłorocznej akcji, w której konsumenci pokazywali swoje style obgryzania pianek Ptasie Mleczko®. W październiku marka ponownie wykorzysta ten motyw - tym razem sprawdzając, jak z polskim rytuałem obgryzania pianek radzą sobie obcokrajowcy. W tym celu specjalny wysłannik Wedla – Jaś Dąbrowski pojawi się w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie – miastach szczególnie popularnych wśród osób z zagranicy.
Lotte Wedel zatrudnił vlogera do nowej kampanii Ptasiego Mleczka
fot. shutterstock.com

Kampanii będzie towarzyszyła objazdówka po Polsce. E. Wedel odwiedzi trzy miasta – Warszawę, Wrocław oraz Kraków. W ich najbardziej charakterystycznych miejscach, popularny vloger - Jaś Dąbrowski (JDabrowsky) przeprowadzi sondę uliczną w której sprawdzi, jak dobrze obcokrajowcy znają rytuał obgryzania. Tym, którzy nie znają go wcale, zademonstruje jak Polacy obgryzają Ptasie Mleczko®, a następnie zachęci bohaterów sondy do odtworzenia rytuału.

- Obgryzanie niebiańskich pianek Ptasie Mleczko® to prawdziwie polska tradycja, to celebracja wyjątkowej przyjemności i niebiańsko pyszny rytuał, który tym razem pokażemy obcokrajowcom. Do akcji wybraliśmy miasta, które najchętniej są odwiedzane przez turystów z całego świata. Jasia Dąbrowskiego spotkać będzie można 18 października w Warszawie, 23 października we Wrocławiu i 26 października w Krakowie – mówi Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. Komunikacji marketingowej w LOTTE Wedel.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W ramach kampanii stworzono serię spotów do internetu, których bohaterami są obcokrajowcy - Amerykanin, Dunka, i Japonka pokazujący rytuał obgryzania pianek Ptasie Mleczko®. Za ich kreację odpowiada agencja Geometry Global. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy OMD. Organizacją akcji, obsługą PR oraz koordynacją działań z influencerem zajmuje się agencja Walk PR.

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!