• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

M Food: ceny miodu bez zmian i coraz więcej dostaw z Ukrainy

– Polska zaczęła się kierować w stronę miodu ukraińskiego, jest to bardzo tani produkt, który spełnia wszystkie wymogi jakościowe – mówi Adam Mosch, dyrektor handlowy Corpo, głównego aktywa holdingu M Food.
  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-10-2016, 13:31
M Food: ceny miodu bez zmian i coraz więcej dostaw z Ukrainy
fot. shutterstock.com

M Food, krajowy holding zajmujący się obrotem produktów pochodzenia pszczelego na świecie, nie przewiduje wzrostu cen miodu w najbliższym czasie. Zdaniem spółki nie należy spodziewać się podwyżek jego cen w sklepach. Drożej na rynku nie będzie. Zgodnie z zapewnieniami Adama Moscha, dyrektora handlowego Corpo, głównego aktywa holdingu M Food, finalna cena miodu dla konsumenta pozostaje bez zmian. Nie waha się także cena dla dostawców.

Spółka przewiduje zakończyć rok z dobrymi wynikami, umożliwiającymi przeprowadzenie dalszych inwestycji. Jerzy Gądek, prezes M Food, zaznacza jednocześnie, że główny sezon rozpoznawania przychodów i zysków przypada na IV kwartał i dopiero na koniec roku spółka będzie mogła podsumować zyski. Ostatnie miesiące były nieco trudniejsze ze względu na wzmożoną podaż miodu argentyńskiego na rynkach światowych, który był oferowany po dwukrotnie niższej cenie. Spółka musiała dostosować cenę sprzedaży do niekorzystnych cen rynkowych, przy jednoczesnym utrzymaniu kontraktacji dostaw po cenie ustalonej na początku sezonu – podaje spółka.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Głównymi dostawcami surowca dla spółki są m.in. Argentyna czy Chiny, ale z roku na rok coraz więcej dostaw realizowanych jest z Ukrainy. Jak podaje holding M Food, Ukraina jest dużym graczem na rynku miodu i oferuje stosunkowo niskie ceny w odniesieniu do pozostałych producentów na świecie, dzięki czemu staje się poważnym konkurentem.  M Food planuje import ok. 7 tysięcy ton miodu z Ukrainy. – Polska zaczęła się kierować w stronę miodu ukraińskiego, jest to bardzo tani produkt, który spełnia wszystkie wymogi jakościowe – mówi Adam Mosch – i dodaje, że udział Chin stale się zmniejsza, ponieważ nie są one w stanie sprostać wszystkim normom jakościowym i mają problemy z uzyskaniem atestów.

M Food planuje w najbliższym czasie zwiększenie sprzedaży i ograniczanie kosztów działalności. Rozpoczęto także procedurę scalenia akcji – zwiększenie wartości nominalnej akcji przy jednoczesnym zmniejszeniu jej ogólnej liczby, przy czym kapitał akcyjny nie ulegnie zmianie.

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!