Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

M Food robi przegląd opcji strategicznych. Zmieni model działalności?

M Food, spółka zajmująca się hurtowym handlem miodem, podjął decyzję o rozpoczęciu przeglądu opcji strategicznych dotyczących dalszej działalności firmy, aby zidentyfikować i wybrać najkorzystniejszy model dalszego działania.

M Food robi przegląd opcji strategicznych. Zmieni model działalności?
fot. Shutterstock

Zarząd M Food z siedzibą w Łodzi poinformował, że po analizie wyników osiągniętych w roku 2020, mając na uwadze aktualną kapitalizację w stosunku do wartości księgowej i osiąganych wyników finansowych, oraz mając na uwadze interes spółki i interes akcjonariuszy, podjął decyzję o rozpoczęciu przeglądu opcji strategicznych dotyczących dalszej działalności, z uwzględnieniem konieczności uzyskania odpowiedniej wyceny akcji spółki w stosunku do wartości jej majątku i osiąganych wyników finansowych.

Proces przeglądu opcji strategicznych ma na celu identyfikację i wybór najkorzystniejszego modelu dalszego działania firmy.

- W ramach procesu przeglądu opcji strategicznych Zarząd Emitenta będzie oceniał wszelkie możliwe scenariusze prowadzenia dalszej działalności Emitenta, w tym w szczególności, ale nie wyłącznie, (1) kontynuowanie aktualnej działalności z uwzględnieniem możliwości zwiększenia rozmiaru tej działalności, (2) rozszerzenie przedmiotu prowadzonej aktualnie działalności lub (3) zmianę przedmiotu prowadzonej aktualnie działalności – poinformowała spółka.

Zarząd podkreśla jednak, że nie zapadły na razie jakiekolwiek strategiczne decyzje dotyczące przyszłości emitenta. Nie ma też pewności, czy i kiedy, w efekcie prowadzonego obecnie przeglądu opcji strategicznych, podjęte zostaną takie decyzje.

Spółka zapewnia, że będzie informowała o decyzjach podjętych w wyniku przeglądu opcji strategicznych.

M Food SA jest polską spółką holdingową działającą w branży surowców i produktów spożywczych na rynku pszczelarskim. Zajmuje się zarządzaniem aktywami produkcyjnymi zlokalizowanymi na 4 kontynentach oraz procesami logistyki i globalnej kontraktacji zakupów oraz dostaw produktów apikultury – w tym głównie miodu.

Działalność spółek zależnych, a tym samym całej Grupy Kapitałowej z uwagi na swój charakter, cechuje się sezonowością. Wynika to z faktu zwiększonego zapotrzebowania klientów na miód w drugiej połowie roku. Dodatkowym czynnikiem mającym wpływ jest również sezonowość jego pozyskiwania. Znaczącą wagę w księgowaniu przychodów ze sprzedaży oraz zysków z działalności operacyjnej spółka rozpoznaje w ostatnich miesiącach roku kalendarzowego.

Spółka M Food SA prowadzi działalność holdingową dla podmiotów w branży surowców i produktów spożywczych. Głównymi aktywami M Food są: spółka CORPO Sp. z o.o. Sp.k. - jedna z największych w Europie firm obrotu miodem i produktami pszczelarskimi, oraz CORPO BIO FOOD Sp. z o.o. dedykowana do obrotu miodami ekologicznymi. Od początku 2020 roku do Grupy dołączyła spółka JGV Bulgaria Ltd. dedykowana do produkcji miodu.

Słodycze - szeroki wybór ofert znajdziesz w naszym serwisie Gieldarolna.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

miód RSS ALERT    /    produkcja miodu RSS ALERT    /    M Food RSS ALERT    /    pszczelarstwo RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!