Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

M Food zwiększa sprzedaż; cena miodu powinna się ustabilizować

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-08-2016, 13:37
M Food, jeden z największych graczy w Europie i na świecie w obrocie miodem i wyrobami pszczelarskimi opublikował wyniki za drugi kwartał 2016 roku. Spółka cieszy się dobrymi zbiorami polskich producentów oraz przewiduje stabilizację cen miodu na świecie.
M Food zwiększa sprzedaż; cena miodu powinna się ustabilizować
fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

II kwartał 2016 roku był dla spółek grupy okresem bardzo intensywnej pracy. Obrót miodami i produktami apikultury charakteryzuje się dużą sezonowością, gdzie szczyt sezonu rozpoczyna się na przełomie drugiego i trzeciego kwartału. Przychód ze sprzedaży w drugim kwartale 2016r. był o ok. 27 proc. wyższy od przychody w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Spółka CORPO skupia się na realizacji zawartych kontraktów jak również nad pozyskiwaniem nowych dostawców i rynków zbytu. Poza zwiększeniem sprzedaży Spółka pracuje stale nad ograniczaniem kosztów działalności. Stara się także wypracować jak najlepsze rozwiązania ograniczające ryzyka związane z wahaniami kursów walut oraz ryzyka związanymi z wahaniami cen zakupu i sprzedaży produktów apikultury.

Dalsza część artykułu (85%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!