Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Marka Ben&Jerry's wprowadza do Polski lody we współpracy z Netflixem

Marka Ben&Jerry's wprowadza na polski rynek nowy smak lodów we współpracy z Netflixem. 14 lutego na polskim rynku nastąpiła premiera lodów Netflix & Chill’d - Ben&Jerry’s. Ben&Jerry's wprowadza lody do ponad 20 różnych krajów - również do Polski - co dzieje się po raz pierwszy w historii marki - czytamy w informacji prasowej firmy Ben&Jerry’s.

Marka Ben&Jerry's  wprowadza do Polski lody we współpracy z Netflixem
14 lutego na polskim rynku nastąpiła premiera lodów Netflix & Chill’d - Ben&Jerry’s. fot. materiały prasowe

Netflix&Chilll’d Peanut Butter Ice Cream with Sweet & Salty Pretzel Swirls & Fudge Brownies to połączenie smaków Ben&Jerry’s: masła orzechowego, słodko-słonych precli i czekoladowego, pokruszonego brownie.

Edycja trafi do stałej sprzedaży. Najpierw Netflix&Chilll’d będzie można kupić w hipermarketach Carrefour w całej Polsce. W Warszawie i okolicach będzie je także można zamówić online w trakcie śledzenia losów bohaterów “Domu z papieru” “Sex Education”, “Crown” czy "Orange is the new black", czyli produkcji, którymi lody były już promowane. Umożliwią to sklep internetowy Frisco.pl albo dostawy UberEats. Od kwietnia będą dostępne w sprzedaży stacjonarnej w całej Polsce.

Ulubione lody i ulubiony serial w przypadku Ben&Jerry’s i Netfliksa, to także wyjątkowe połączenie jeśli chodzi o przekaz do milionów fanów na świecie. Oprócz emocji filmowych i oryginalnych smaków, marki angażują się w działania dotyczące ważnych dla współczesnego świata spraw. Zarówno lody Ben&Jerry’s i produkcje Netfliksa tworzone są, by propagować tolerancję, ciekawość świata i wzajemne wspieranie drugiej osoby.

- Uwielbiamy to, że Netflix tak samo jak my jest zaangażowany w integrację, różnorodność, innowacyjność i dostarczanie swoim fanom radości. Właśnie dlatego postanowiliśmy połączyć siły i zaskoczyć fanów podwójną dawką emocji. Dla Ben&Jerry’s to także kontynuacja dłuższej historii tworzenia smaków w partnerstwie z cenionymi ludźmi i organizacjami. W 2009 roku przemianowaliśmy „Chubby Hubby” czyli „Pulchny mąż” na „Hubby Hubby”, aby uczcić legalizację małżeństw jednopłciowych w Vermont. W 2015, walcząc o zatrzymanie zmian klimatycznych powstał smak: Save Our Swirled. Równość społeczna, zmiany klimatyczne, a tak także sprawiedliwy handel to ważne dla nas wartości - mówi Martyna Kaczmarek Brand Manager CEE marki Ben & Jerry’s.

Ben & Jerry's od 1978 roku zajmuje się produkcją lodów, a założyli ją koledzy ze szkolnej ławki - Ben Cohen i Jerry Greenfield. Ich celem jest (i zawsze było) tworzenie najlepszych lodów w najprzyjemniejszy sposób. W asortymencie firma korzysta ze składników zgodnych z zasadami i certyfikacją Fair Trade, bez GMO, w tym cukru, kakao, wanilii, bananów i kawy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    Ben&Jerry's RSS ALERT    /    Netflix RSS ALERT    /    Martyna Kaczmarek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.220.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!