Marka Cheetos ujawnia jak powstają chrupki (wideo)
Klasyczne chipsy pochodzą z ziemniaków, nachosy – z kukurydzy. A jak powstają Cheetos? Marka postanowiła uchylić rąbka tajemnicy w kampanii 360 stopni realizowanej w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Działania obejmują TV, digital i kanały społecznościowe marki. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Znany gepard Chester zdradza recepturę i bez opuszczania domowej kanapy zaprasza całą rodzinę do świata chrupek. Dynamiczna forma spotu pozwala w ekscytujący i wciągający sposób pokazać, jak powstają Cheetos. Goście Chestera mają okazję przejechać się kolejką górską i zajrzeć za kulisy powstawania wychrupistych kukurydzianych przekąsek.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Jako marka, która w swoim DNA ma psotną zabawę, ważne było dla nas przedstawienie historii powstawania chrupek Cheetos w formie angażującej przygody. Połączyliśmy fantazyjny świat Chestera z rodzinną zabawą. W wesoły i psotny sposób pokazujemy, jak kukurydza przemieniana jest w chrupki, które przybierają zabawne kształty i bez smażenia lądują w paczkach Cheetos - mówi Canan Harman, East Europe Snacks Category Marketing Manager, PepsiCo Turkey.
Ponieważ nie ma innej przekąski o tak zabawnych kształtach, wiele osób zastanawiało się, z czego są zrobione chrupki Cheetos. Ich sekretem jest bowiem kukurydza, która jest zgniatana, formowana i pieczona w piecu. A cały proces odbywa się bez smażenia.
Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za produkcję spotu w reżyserii Julii Rogowskiej odpowiada Papaya Films.
Szeroką ofertę handlową produktów rolno-spożywczych znajdziesz w serwisie Giełda Rolna.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.