Marka Chupa Chups z nową kampanią i muzycznymi atrakcjami
- Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
- Data: 29-01-2021, 13:51

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
– Zachęcamy wszystkich do śledzenia aktywności w social mediach i inspirowania się udostępnionymi przez influencerów nagraniami. Chupa Chups Melody POPS to wyjątkowa propozycja, która przyniesie moc zabawy nie tylko młodszym konsumentom, ale także dorosłym. Nasz challenge pozwala na uwolnienie swojej wyobraźni i kreatywne spędzanie czasu w domu lub na zabawie online z rówieśnikami – komentuje Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.
Cykl aktywacji w Social Mediach będzie trwał przez najbliższe trzy miesiące. Wszystkie działania w ramach kampanii zostały zaprojektowane zgodnie z claimem marki, czyli „Forever fun”!
komentarze (0)