Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Marka Chupa Chups z nową kampanią i muzycznymi atrakcjami

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 29-01-2021, 13:51
Marka Chupa Chups w styczniu ruszyła z kampanią poświęconą lizakom Chupa Chups Melody POPS. W ramach działań wybrana grupa TikTokerów podejmuje wyzwanie i w praktyce sprawdza możliwości kultowego lizaka w kształcie gwizdka, grając na nim dobrze znane melodie.
Marka Chupa Chups z nową kampanią i muzycznymi atrakcjami
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

– Zachęcamy wszystkich do śledzenia aktywności w social mediach i inspirowania się udostępnionymi przez influencerów nagraniami. Chupa Chups Melody POPS to wyjątkowa propozycja, która przyniesie moc zabawy nie tylko młodszym konsumentom, ale także dorosłym. Nasz challenge pozwala na uwolnienie swojej wyobraźni i kreatywne spędzanie czasu w domu lub na zabawie online z rówieśnikami – komentuje Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.

Cykl aktywacji w Social Mediach będzie trwał przez najbliższe trzy miesiące. Wszystkie działania w ramach kampanii zostały zaprojektowane zgodnie z claimem marki, czyli „Forever fun”!

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!