Marka Krakuski wystartowała z nową platformą komunikacji w ramach nowej strategii
- Autor: portalspozywczy.pl/pr
- Data: 16-11-2017, 11:32

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Działania w ramach kampanii 360°, uwzględniające ATL oraz BTL mają być mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach (TV, Internet, Social Media) oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po wprowadzeniu na rynek produktów w odświeżonej grafice i powiększonych gramaturach, elementem nowej strategii marki.
6 listopada ukazał się premierowy spot TV, który zainaugurował wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii przewodnikiem po świecie Krakusków jest nowy Brand Hero marki – nowoczesny cukiernik, który z pasją i zaangażowaniem łączy dziedzictwo rzemieślniczych tradycji cukierniczych z powiewem świeżości i innowacyjności.
komentarze (0)