Kampania TV, internetowa oraz kampania outdoorowa, promujące nowy produkt, ruszą już w czerwcu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Agencja reklamowa BBDO zajmować się będzie kreacją i produkcją reklam, a Agencja Hill+Knowlton Strategies odpowiadać będzie za prowadzenie biura prasowego oraz przygotowanie i realizację kampanii PR.

Lay's MAX dostępne są w 3 wariantach smakowych: Ser & Zielona Cebulka, Czerwona Papryka oraz Grillowany Kebab.

Można je kupić w małych paczkach 28 g oraz większych opakowaniach po 70 g i 140 g. Rekomendowane ceny detaliczne, to odpowiednio: 1.10 zł; 2.99 zł; 4.49 zł.

Nowe Lay's MAX dostępne będę na terenie całej Polski, zarówno w handlu tradycyjnym jak i nowoczesnym.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl