Marka Lion z nową kampanią reklamową w mediach
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 23-08-2018, 12:54

Akcja promocyjna przebiega pod hasłem „Wejdź dogry.pl”, a przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się 13.08.2018 r. i potrwa do 31.12.2018 r. lub do wyczerpania puli nagród. Aby wziąć udział w promocji należy kupić baton Lion (do wyboru: Standard, White, 2 pack, Standard XL, White XL, Black&White, Latte) w opakowaniu promocyjnym, znaleźć kod znajdujący się wewnątrz opakowania i wymienić go na 100 pkt. do wykorzystania na platformie dogry.pl. Zdobyte punkty można wymieniać m.in. na pełne wersje gier, skiny, czy waluty premium. Pula nagród jest ograniczona i wynosi 95 238 nagród po 100 pkt. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie na stronie www.lion.pl. Promocja skierowana jest do osób, które ukończyły 13 lat.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za koncepcję akcji promocyjnej i jej organizację, zaprojektowanie i oprogramowanie landing page’a akcji oraz zaprojektowanie materiałów POS. Dodatkowo we współpracy z partnerem promocji, firmą Gamekit (dogry.pl), agencja przygotowała platformy do wymiany kodów z opakowań (landing page na www.dogry.pl/lion oraz bota na Messengerze partnera dogry.pl) Akcję promocyjną wspiera kampania telewizyjna (Polsat, Polsat kanały tematyczne, TVN, TVN kanały tematyczne),działania w internecie (video, social media, mobile) oraz wsparcie w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker. Kampania potrwa do 28 października.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Łomża powraca z kampanią „W swoim tempie”
-
Lubella wystartowała z nową kampanią makaronów jajecznych
-
Biedronka przygotowała kampanię, w której występują pracownicy sieci
-
Nestlé prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów
-
Gellwe z kampanią reklamową. FoodCare ma nową agencję
-
Coca-Cola wystartowała ze świąteczną kampanią
-
Terravita promuje czekolady w kampanii „Przyjemność z Poznania”
-
Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce - Netto z nową kampanią
-
McDonald's i polscy raperzy. Nie tylko Mata
-
Big-Active z nową kampanią herbat zielonych
komentarze (0)