Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Marka LodyPRL podsumowuje pierwszy sezon. Chce rozwijać koncept m.in. o zapiekanki

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 27-09-2018, 13:49
Ponad 50 członków Spółdzielni Lodziarni Partnerskich i apetyt na więcej – tak swoją działalność w pierwszym sezonie podsumowuje marka LodyPRL, która tego lata zadebiutowała na polskim rynku. Przedstawiciel firmy Lodziarz.pl, która jest twórcą marki, zapowiada też rozwój konceptu tak, by funkcjonował przez cały rok, a nie tylko sezonowo.
Marka LodyPRL podsumowuje pierwszy sezon. Chce rozwijać koncept m.in. o zapiekanki
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Pojawiły się też nowe pomysły na kultywowanie dobrych kulinarnych tradycji z czasów słusznie minionych. LodyPRL nawiązują do rodzimej przeszłości w dwojaki sposób: odtwarzając mleczny smak ówczesnych lodów i reaktywując koncepcję spółdzielczości. W obydwu przypadkach z powodzeniem.

- Zależało nam, by stworzyć alternatywę dla systemów franczyzowych, które zdominowały lodziarski rynek – mówi Artur Kaczyński, z firmy Lodziarz.pl, która jest twórcą nowej marki.

–  Sprawdziły się, ale niektórzy handlowcy obawiają się ograniczeń, jakie niesie ze sobą podpisanie umowy franczyzowej i konieczności wejścia w system na określony czas. Do nich właśnie skierowana była nasza oferta. U nas nie ma żadnych długotrwałych umów, miesięcznych opłat, zobowiązującego wystroju itd. Lodziarz, przystępujący do Spółdzielni, zachowuje pełną decyzyjność i w każdej chwili może się wycofać ze współpracy, nie ponosząc żadnych kosztów. LodyPRL mogą być uzupełnieniem czy urozmaiceniem jego podstawowego menu - dodaje.

Producent proponował zainteresowanym trzy modele współpracy, nazwane zgodnie z przyjętą peerelowską nomenklaturą: ludowy, robotniczy i kapitalistyczny. W opcji ludowej lodziarz po prostu kupował i sprzedawał  produkt, wzbogacając i odświeżając swoje menu, ale bez możliwości używania nazwy LodyPRL. Pakiet robotniczy, zakładał, że w zamian za kupno 30 kilogramów lodowej mieszanki miesięcznie, przedsiębiorca może wykorzystać w swoim punkcie branding LodyPRL. Trzeci wariant – kapitalistyczny, skierowany był do tych handlowców, którzy w sezonie letnim (maj - wrzesień) zakupią 500 kg mieszanki do lodów. W zamian otrzymali rabat na komponenty oraz pełen branding.

- Z naszych obserwacji wynika, że inwestorzy, którzy w tym sezonie startowali w lodziarskim biznesie, otwierali swój pierwszy lokal, decydowali się od razu na opcję „na bogato” czyli kapitalistyczną  – mówi Artur Kaczyński.  

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Rafał Śląsk 2018-10-06 14:43:31

    Wielkie chwalenie się jakością lodów przypominających PRL , nic w smaku te lody PRLowskiego nie przypominają ale sprytnie wykorzystano sentyment do stabilnych czasów PRLu , pamięć mnie nie myli a żyłem długo w tamtych czasach i świderków ala amerykańskich to na rynku nie było ale pazerność kazała takie zrobić i te włoskie to takie zubożone lody Lodziarza.pl ,Pan chwalipięta Kaczyński to powinien pomyśleć co zrobić z jakością lodów włoskich szczególnie MC ,zeszły na psy ,po zmieszaniu zostają gluty z żelowane na sitku ,a dział handlowy Lodziarza tylko bajki opowiada że to niemożliwe i w ten sposób zamieniłem je na innego producenta i to był strzał w dziesiątkę . Kiedyś to była firma a w sezonie 2018 tragedia z dostawami ,ponoć padli lub się wynieśli z siedziby przed Białymstokiem . A zapiekanki mogą dodawać i jeszcze inne wymyślanki ale lody to mają do d..y , a mieli super ,na targach ich handlowiec namówił mnie na MC w 2017 roku i wielu klientów tym smakiem zdobyłem . Myślę ze to jest artykuł sponsorowany i tyle w temacie .

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!