Marka Odra rusza z kampanią nowej Duetki Familijnej
Marka Odra ruszyła z kampanią promującą Duetkę Familijną nowej limitowanej edycji. Działania pod hasłem „Duet Idealny” spójny z ideą platformy Najlepiej Razem obejmują Outdoor, działania w Internecie oraz prasie.

Najlepiej Razem to motto, które przyświeca działaniom marki Odra. Aktualna kampania nowej Duetki Familijnej i jej hasło przewodnie „Duet Idealny” jest ich kontynuacją. Marka skupia najlepsze historie z ludźmi w roli głównej, zaprasza ich do wspólnego tworzenia momentów, takich, którymi warto się dzielić i o których warto pamiętać.
Komunikacja zaplanowana jest szeroko, obejmuje kreatywny Outdoor w kilku miastach Polski (backlighty i citylighty), współpracę z Influencerami (Instagram) a także działania w prasie konsumenckiej i branżowej. Kampania wsparta jest konkursami na portalach Viva.pl i Polki.pl.
Wsparcie PR oraz koordynację działań z Infuencerami prowadzi agencja Coollective. Reklamę na nośnikach zewnętrznych realizuje AMS.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
WWLWAWEL SA |
Kurs: 600.0000 PLN
Zmiana: 4.0000(0.67%)
Aktualizacja: 21:01:2021
|

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.