Marka Oreo i Empik ze wspólną akcją na Dzień Ojca
- Autor: BW / informacja prasowa
- Data: 07-06-2021, 14:34

W terminie od 24 maja 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. wystarczy dokonać zakupu wybranego produktu Oreo objętego promocją, np. ciastek Oreo Original czy Oreo Golden i zachować oryginał dowodu zakupu. Następnie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej oreodzienojca.pl, gdzie dostępny jest również regulamin akcji wraz z wykazem produktów, biorących udział w promocji.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Kampania Oreo realizowana z okazji Dnia Ojca, wspierana jest działaniami digitalowymi. Dodatkowo, marka obecna jest również na platformach internetowych i w salonach Empik, w których zostanie przeprowadzony sampling produktów. Za strategię komunikacji, zakup i planowanie mediów oraz koordynację działań digitalowych odpowiada Dom mediowy Mindshare. Kreacje digitalowe zostały stworzone przez agencję Carla Zuri. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Advalue, a komunikacją PR zajmuje się Big Picture.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Tadeusz Gołębiewski. Kim był właściciel Tago i znanej sieci hoteli?
-
Jakie segmenty słodyczy są najbardziej rozwojowe?
-
Producent słodyczy z Ukrainy chce wejść do Polski. Co oferuje?
-
Pracownicy fabryki M&M'sów wpadli do zbiornika z czekoladą. Uratowali ich strażacy
-
Empik z nowym salonem na warszawskim Grochowie
-
Grupa Otmuchów z nową marką Bebeto. Myśli o rozwoju w kategorii żelków
-
GIS ostrzega przed popularnymi słodyczami
-
Rekordowe Targi Książki Empiku
-
GIS ostrzega przed pierniczkami znanej marki
-
Dzień Dziecka 2022 – co kupimy i ile wydamy na prezenty?
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
- Kombinat Konopny: Robimy produkty zupełnie neutralne światopoglądowo
komentarze (0)