Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Marka Princessa strategicznym partnerem kontynuacji filmu „Planeta Singli”

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 20-09-2018, 12:37
Marka Princessa, należąca do Nestlé, w ramach kampanii promocyjnej nowego produktu - wafelka Princessa alty Caramel - została strategicznym partnerem kontynuacji kinowego hitu „Planeta Singli”.
Marka Princessa strategicznym partnerem kontynuacji filmu „Planeta Singli”
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Premiera filmu „Planeta Singli 2” odbędzie się 9 listopada, ale nową, limitowaną edycją wafelka będzie można cieszyć się już kilka tygodni wcześniej.

Twarzą marki Princessa została filmowa bohaterka Ania Kwiatkowska, w której rolę wciela się znana aktorka Agnieszka Więdłocha. W ramach kampanii powstała seria spotów telewizyjnych, osadzonych w filmowej konwencji, których głównymi bohaterkami jest gwiazda filmu oraz wafelek Princessa Salty Caramel. Dla fanów marki i „Planety Singli” zostały przygotowane interesujące konkursy. Pierwszy z nich rozpocznie się już w połowie września, a jego laureaci wezmą udział w uroczystej premierze filmowej zaplanowanej na 5 listopada. Zwycięzcy konkursu będą gośćmi honorowymi premiery, z którymi gwiazdy produkcji spotkają się tym razem na… błękitnym dywanie. Marka Princessa była obecna na planie od samego początku prac nad filmem – już niedługo również konsumenci „zajrzą za kulisy” za pośrednictwem kanałów social media brandu.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!