Marka Princessa strategicznym partnerem kontynuacji filmu „Planeta Singli”
- Autor: portalspozywczy.pl/pr
- Data: 20-09-2018, 12:37

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Premiera filmu „Planeta Singli 2” odbędzie się 9 listopada, ale nową, limitowaną edycją wafelka będzie można cieszyć się już kilka tygodni wcześniej.
Twarzą marki Princessa została filmowa bohaterka Ania Kwiatkowska, w której rolę wciela się znana aktorka Agnieszka Więdłocha. W ramach kampanii powstała seria spotów telewizyjnych, osadzonych w filmowej konwencji, których głównymi bohaterkami jest gwiazda filmu oraz wafelek Princessa Salty Caramel. Dla fanów marki i „Planety Singli” zostały przygotowane interesujące konkursy. Pierwszy z nich rozpocznie się już w połowie września, a jego laureaci wezmą udział w uroczystej premierze filmowej zaplanowanej na 5 listopada. Zwycięzcy konkursu będą gośćmi honorowymi premiery, z którymi gwiazdy produkcji spotkają się tym razem na… błękitnym dywanie. Marka Princessa była obecna na planie od samego początku prac nad filmem – już niedługo również konsumenci „zajrzą za kulisy” za pośrednictwem kanałów social media brandu.
komentarze (0)