Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Marka Princessa strategicznym partnerem kontynuacji filmu „Planeta Singli”

Marka Princessa, należąca do Nestlé, w ramach kampanii promocyjnej nowego produktu - wafelka Princessa alty Caramel - została strategicznym partnerem kontynuacji kinowego hitu „Planeta Singli”.

Marka Princessa strategicznym partnerem kontynuacji filmu „Planeta Singli”
fot. materiały prasowe

Premiera filmu „Planeta Singli 2” odbędzie się 9 listopada, ale nową, limitowaną edycją wafelka będzie można cieszyć się już kilka tygodni wcześniej.

Twarzą marki Princessa została filmowa bohaterka Ania Kwiatkowska, w której rolę wciela się znana aktorka Agnieszka Więdłocha. W ramach kampanii powstała seria spotów telewizyjnych, osadzonych w filmowej konwencji, których głównymi bohaterkami jest gwiazda filmu oraz wafelek Princessa Salty Caramel. Dla fanów marki i „Planety Singli” zostały przygotowane interesujące konkursy. Pierwszy z nich rozpocznie się już w połowie września, a jego laureaci wezmą udział w uroczystej premierze filmowej zaplanowanej na 5 listopada. Zwycięzcy konkursu będą gośćmi honorowymi premiery, z którymi gwiazdy produkcji spotkają się tym razem na… błękitnym dywanie. Marka Princessa była obecna na planie od samego początku prac nad filmem – już niedługo również konsumenci „zajrzą za kulisy” za pośrednictwem kanałów social media brandu.

Sam wafelek zadebiutuje w sklepach jako edycja limitowana oznaczona logotypem „Planety Singli”. Film był inspiracją nie tylko do stworzenia opakowania, ale przede wszystkim - wyjątkowego smaku wafelka. Princessa Salty Caramel jest jak miłość – czasem słodka, a czasem słona. I jak komedia romantyczna - wprawia w dobry nastrój.  To pierwsza na polskim rynku marka kategorii wafli, która proponuje konsumentom tak oryginalną kombinację smaków. Nowa Princessa to chrupiący wafelek oblany deserową czekoladą, który w środku kryje przyjemność w postaci karmelowego, słodko-słonego kremu.

Szerokozasięgowa kampania marki Princessa zaplanowana od września 2018 do marca 2019 jest platformą do promocji nowego pozycjonowania marki pod hasłem „Można inaczej”. Marka Princessa pokazuje, że dzięki innemu spojrzeniu na świat, trochę z przymrużeniem oka, możemy odmienić naszą codzienność. Princessa to mała chwila przyjemności, dzięki której można oderwać się od rutyny i zrobić coś inaczej niż zwykle.

Inicjatorami akcji są GIGANT FILMS oraz firma Nestlé, za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje Red8 Digital i Red8Advertising. Za zakup mediów standardowych odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker a koordynacją akcji niestandardowych w tym współpracy z Producentem i Ambasadorkę zajmuje się Wavemaker Content.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Princessa RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    wafle RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.28.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!