Mars ma nową identyfikację wizualną
Globalny koncern z branży FMCG, Mars, przedstawił nową identyfikację wizualną. Celem zmian jest podkreślenie, że w portfolio firmy znajdują się nie tylko słodycze. Nowy claim firmy brzmi "Tomorrow Starts Today" ("Jutro zaczyna się dziś") - informują WirtualneMedia.

Aby podkreślić swoją różnorodność w portfolio, Mars Inc. wprowadził nowe logo, hasło ("Tomorrow Starts Today") oraz logotyp. Firma chce także przez tę zmianę podkreślić nowe podejście do biznesu, uwzględniające zmiany klimatu i warunki pracy na całym świecie. Przyjrzy się również kwestii łańcucha dostaw.
Do korporacji Mars Inc. należy szereg marek słodyczy, gum do żucia, dań gotowych czy napojów. To w portfolio tego amerykańskiego giganta są takie brandy jak Mars, M&M's, Wrigley, Uncle Ben's, Snickers, Twix, Bounty czy Skittles.
Więcej na: wirtualnemedia.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.