Mars Wrigley: polski rynek słodkich przekąsek rozwija się dynamicznie. "Dwucyfrowy wzrost kategorii"
- Autor: Albert Katana
- Data: 02-12-2022, 13:12

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Coraz więcej ludzi je przekąski i coraz więcej konsumentów kupuje przez internet - czy może zaistnieć synergia pomiędzy tymi dwoma procesami? Jak połączyć te zjawiska i co trzeba zrobić, by konsument chciał kupować przekąski przez internet?
- Główne czynniki decyzji zakupowych są często niezwiązane z ceną. Ważniejsze jest, aby konsumenci łatwo i szybko znajdowali to, czego potrzebują, cieszyli się doświadczeniem zakupowym i zawsze mieli dostęp do produktów, które chcieliby kupić. Dlatego coraz więcej transakcji przenosi się do świata online. Aby osiągnąć sukces w digitalu kluczowe jest jasne określenie ścieżki zakupowej. Zaczynając od podstaw - aby dotrzeć do większej liczby kupujących – musimy być dla nich widoczni we wszystkich kanałach poprzez budowanie świadomości marek. Proste wyszukiwanie oraz zachęcające treści ułatwią nawigację i przełożą większą liczbę konsumentów rozważających zakup na większą liczbę transakcji - wylicza Victoria Abramova, dyrektor generalna Mars Wrigley Poland.
komentarze (0)