Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Słodycze i przekąski

Mars Wrigley: polski rynek słodkich przekąsek rozwija się dynamicznie. "Dwucyfrowy wzrost kategorii"

  • Autor: Albert Katana
  • Data: 02-12-2022, 13:12
- Obroty FMCG i udział transakcji online w Polsce wciąż są na niskim poziomie, a sam kanał jest stosunkowo niewielki. Pandemia przyspieszyła jednak wzrost, który według naszych przewidywań w najbliższych latach może się utrzymać się na stabilnym poziomie ponad 20% r/r - mówi Victoria Abramova, dyrektor generalna Mars Wrigley Poland.
Mars Wrigley: polski rynek słodkich przekąsek rozwija się dynamicznie.
Victoria Abramova, dyrektor generalna Mars Wrigley Poland/fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Coraz więcej ludzi je przekąski i coraz więcej konsumentów kupuje przez internet - czy może zaistnieć synergia pomiędzy tymi dwoma procesami? Jak połączyć te zjawiska i co trzeba zrobić, by konsument chciał kupować przekąski przez internet?

- Główne czynniki decyzji zakupowych są często niezwiązane z ceną. Ważniejsze jest, aby konsumenci łatwo i szybko znajdowali to, czego potrzebują, cieszyli się doświadczeniem zakupowym i zawsze mieli dostęp do produktów, które chcieliby kupić. Dlatego coraz więcej transakcji przenosi się do świata online. Aby osiągnąć sukces w digitalu kluczowe jest jasne określenie ścieżki zakupowej. Zaczynając od podstaw - aby dotrzeć do większej liczby kupujących – musimy być dla nich widoczni we wszystkich kanałach poprzez budowanie świadomości marek. Proste wyszukiwanie oraz zachęcające treści ułatwią nawigację i przełożą większą liczbę konsumentów rozważających zakup na większą liczbę transakcji - wylicza Victoria Abramova, dyrektor generalna Mars Wrigley Poland.

Rynek przekąsek - czy konsumenci kupują je online?

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!