Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

Milka przeszła największe zmiany od 25 lat. Skąd taka decyzja?

  • Autor: Jakub Szymanek
  • Data: 15-11-2022, 17:11
Jesienią tego roku na rynku pojawiły się czekolady Milka w nowej odsłonie. Marka przeszła największe zmiany od 25 lat. O rebrandingu Milki, strategii działania i budowaniu relacji z konsumentami rozmawiamy z Anną Drab, Marketing Manager Mondelez Polska i kraje bałtyckie.
Milka przeszła największe zmiany od 25 lat. Skąd taka decyzja?
Milka przeszła największe zmiany od 25 lat. Skąd taka decyzja, wyjaśnia Anna Drab, Marketing Manager Mondelez Polska i kraje bałtyckie. / fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Milka przeszła największe zmiany od 25 lat. Skąd taka decyzja?

Jakub Szymanek: Milka przeszła pierwsze tak duże zmiany od 25 lat. Skąd pomysł na rebranding? Co spowodowało te zmiany?

Anna Drab, Marketing Manager, Mondelez Polska i kraje bałtyckie: To, co jest dla nas niezwykle ważne, to stale odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów, a te zmieniają się w czasie. Jednocześnie mamy świadomość, że marka Milka przez lata budowała swoją pozycje na rynku i ma też wielu konsumentów, którzy są do niej przywiązani. W związku z tym z jednej strony zdecydowaliśmy się skupić na tym co dla tabliczek Milka najważniejsze, czyli na delikatności. Z drugiej zaś ulepszyliśmy ich recepturę, dzięki której stały się one jeszcze bardziej czekoladowe. Dodatkowo zmieniliśmy opakowania całego portfolio Milki po to, aby odnalezienie produktów na półce było prostsze i szybsze. Zwieńczeniem naszego projektu była nowa kampania komunikacyjna. Pierwszy raz od dawna, na tak dużą skalę.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!