Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Słodycze i przekąski

Milka ruszyła z kampanią "Wielkie Smakowanie"

  • Autor: oprac. JS
  • Data: 05-09-2023, 14:29
Milka z początkiem września wystartowała z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie". Celem akcji jest pokazanie szerokiego portfolio marki.
Milka ruszyła z kampanią
Milka wystartowała z nową kampanią. / fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Milka wystartowała z nową kampanią

W ramach zaplanowanych aktywacji promowane będą zarówno standardowe tabliczki, jak i duże warianty produktów Milka MMMAX, które odgrywają istotną rolę na półkach sklepowych. Klasycznie rozpływające się w ustach czekolady mleczne czy białe, a także te z najróżniejszymi dodatkami jak np. chrupiące orzechy, kawałki karmelu, nadzienie o smaku truskawki czy ciasteczka Oreo – to tylko niektóre wersje tabliczek, które znajdziemy w portfolio producenta. Zainteresowanie konsumentów różnorodnością dostępnych smaków pozwoli marce dotrzeć do jeszcze szerszej publiczności, zaspokajając różnorodne gusta.

Kampania „Wielkie Smakowanie” będzie cieszyła się szerokim wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR. Dedykowaną reklamę oraz inne materiały przygotowane przez markę w ramach kampanii będzie można zobaczyć w telewizji, digitalu, a także sklepach – dzięki materiałom POSM. W ramach współpracy z Marcinem Prokopem, wieloletnim partnerem marki, powstaną także dodatkowe materiały video przygotowane specjalnie na social media.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!