Milka ruszyła z kampanią "Wielkie Smakowanie"
- Autor: oprac. JS
- Data: 05-09-2023, 14:29

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Milka wystartowała z nową kampanią
W ramach zaplanowanych aktywacji promowane będą zarówno standardowe tabliczki, jak i duże warianty produktów Milka MMMAX, które odgrywają istotną rolę na półkach sklepowych. Klasycznie rozpływające się w ustach czekolady mleczne czy białe, a także te z najróżniejszymi dodatkami jak np. chrupiące orzechy, kawałki karmelu, nadzienie o smaku truskawki czy ciasteczka Oreo – to tylko niektóre wersje tabliczek, które znajdziemy w portfolio producenta. Zainteresowanie konsumentów różnorodnością dostępnych smaków pozwoli marce dotrzeć do jeszcze szerszej publiczności, zaspokajając różnorodne gusta.
Kampania „Wielkie Smakowanie” będzie cieszyła się szerokim wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR. Dedykowaną reklamę oraz inne materiały przygotowane przez markę w ramach kampanii będzie można zobaczyć w telewizji, digitalu, a także sklepach – dzięki materiałom POSM. W ramach współpracy z Marcinem Prokopem, wieloletnim partnerem marki, powstaną także dodatkowe materiały video przygotowane specjalnie na social media.
komentarze (0)