Krem czekoladowy Milka to propozycja na smaczny i pożywny start dnia, która przypadnie do gustu zwolennikom słodkich śniadań. Produkt jest stworzony na bazie oleju słonecznikowego, nie zawiera barwników oraz substancji konserwujących. W odpowiedzi na bieżące trendy, nowość sprzedawana jest w szklanych słoikach, które można poddać recyklingowi.

Kampania promująca krem czekoladowy Milka

Wprowadzeniu nowego produktu Milka na rynek towarzyszy kampania pod hasłem „Każdy poranek zasługuje na odrobinę delikatności”. 

Promowanie nowości Milka będzie opierać się na budujących widoczność materiałach POSM. Dodatkowe wsparcie zapewni reklama telewizyjna oraz kampania digital. Za kreacje kampanii odpowiada agencja Ogilvy. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl