Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Milka z nowym wielkanocnym spotem reklamowym

Głównym wątkiem nowego spotu reklamowego Milka jest zabawa w poszukiwanie wielkanocnych słodkości.

Milka z nowym wielkanocnym spotem reklamowym
Milka z nowym wielkanocnym spotem reklamowym / fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 17-03-2021, 15:19

Świąteczny spot reklamowy inspiruje do odkrywania nowych wielkanocnych zwyczajów, dzięki którym możemy tworzyć trwałe wspomnienia. Reklama jest emitowana w telewizji, na platformach digitalowych oraz w serwisach społecznościowych, jak Facebook i YouTube. Ten i inne filmy marki Milka można obejrzeć tutaj.

– Historia ukazana w naszym najnowszym świątecznym spocie jest silnie osadzona w fundamentach marki Milka. Nową komunikacją wielkanocną chcemy inspirować wszystkich do czerpania radości z chwil, które spędzamy w gronie najbliższych, dzięki czemu umacniamy łączące nas więzi i tworzymy zupełnie nowe i niezapomniane wspomnienia. Poszukiwanie wielkanocnych jajek i zajączków to doskonała zabawa, w którą mogą zaangażować się zarówno najmłodsi, jak i ich rodzice. To właśnie te drobne aktywności sprawią, że czas spędzony w rodzinnym gronie staje się jeszcze bardziej magiczny – Maciej Kruszewski, Brand Manager Milka Seasonals, Poland.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

By zachęcić Polaków do wielkanocnego poszukiwania słodyczy Milka stworzyła wirtualną grę, dzięki której każdy będzie mógł zabawić się w zbieranie słodkości poukrywanych w swojej najbliższej okolicy, ale bez konieczności wychodzenia z domu. To wszystko dzięki wykorzystaniu map Google, które stały się planszą tej gry. W grze uwzględniony został również element edukacyjny: każdy zajączek skrywa ciekawostkę świąteczną poświęconą polskiej tradycji wielkanocnej lub świątecznym zwyczajom obchodzonych w innych krajach. Gra będzie dostępna na urządzeniach mobilnych od 18 marca br. pod adresem www.wielkanocneszukajki.pl.

Globalnie wielkanocna kampania Milka została opracowana przez Ogilvy Germany i Scholz & Friends Hamburg. Za pomysł oraz realizację aktywacji konsumenckiej w Polsce odpowiada agencja Ogilvy Polska. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare a aktywnościami w mediach społecznościowych agencja Liquid Thread.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Milka RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Wielkanoc RSS ALERT    /    kampania reklamowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.179.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!