Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez: 2020 rekordowym rokiem pod względem wprowadzonych przez nas innowacji

– Biznes Mondelez w Polsce nadal rośnie, tak jak to było przez ostatnie 5 lat. Jeśli ktoś spojrzałby na nasze wyniki, to nie zauważyłby, że pandemia odcisnęła na nim swoje piętno – powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.

Mondelez: 2020 rekordowym rokiem pod względem wprowadzonych przez nas innowacji
Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie / fot. materiały prasowe

Portalspozywczy.pl: W październiku 2020 minął rok, odkąd został Pan dyrektorem zarządzającym w Mondelez w Polsce i Krajach Bałtyckich. Jaki był ten rok dla Pana? Co udało się zrealizować, z tego co Pan sobie założył?

Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska: Z pewnością jak większość z nas trochę inaczej wyobrażałem sobie ten rok zarówno pod kątem zawodowym jak i prywatnym, a pandemia pokrzyżowała wiele planów. Natomiast patrząc na to, co udało się zrealizować przez ten rok, to przychodzą mi na myśl trzy tematy: biznes, zaangażowanie ludzi i rozwój. Biznes Mondelez w Polsce nadal rośnie, tak jak to było przez ostatnie 5 lat. Jeśli ktoś spojrzałby na nasze wyniki, to nie zauważyłby, że pandemia odcisnęła na nim swoje piętno.

Co do mojego zespołu, cieszę się, że przez rok mojej pracy udało mi się zyskać zaufanie ludzi i w tym trudnym czasie wspierać się i działać razem. Wierzę, że sukces firmy jest zależny od wiedzy i zaangażowania jej pracowników. Także w trakcie pandemii skupiliśmy się na tym, żeby jak najlepiej poradzić sobie w tym czasie. Zadbaliśmy o swoje bezpieczeństwo, przestawiliśmy się na nowy tryb pracy i skupiliśmy się na zapewnieniu ciągłości biznesu. Nasze dobre wyniki są tego efektem. Dzięki pracy ludzi zrealizowaliśmy większość planów strategicznych. W 2020 roku udało nam się wprowadzić najwięcej innowacji na rynek - ponad 25 nowych produktów.

Naszym priorytetem było i jest także rozwijanie programu Harmony, w ramach którego pozyskujemy pszenicę do naszych ciastek, z troską o środowisko i lokalnych rolników. W tym roku logo Harmony pojawiło się na Delicjach, a w 2021 roku do programu dołączą także kolejne marki.

Czyli możemy powiedzieć, że mijający 2020 rok był dobry dla Mondelez w Polsce?

Biznes Mondelez jest w dobrym stanie. Jak już powiedziałem, dzięki zaangażowaniu zespołu udało nam wprowadzić większość planów strategicznych. Zespół dopasował się z pracą do trudnej sytuacji spowodowanej pandemią i to przełożyło się na wyniki finansowe, które są bliskie naszych założeń.

Czytaj więcej w strefie premium: Biznes Mondelez w Polsce nadal rośnie (wywiad)

Zacznij sprzedawać produkty spożywcze w sieci - wypróbuj serwis Giełda Rolna

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Mondelez Polska RSS ALERT    /    Marcin Dobrock RSS ALERT    /    rynek słodyczy w Polsce RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.208.73.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!