Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez International ogłasza globalne partnerstwo z ChannelSight

Mondelez International ogłosił upowszechnienie partnerstwa z ChannelSight. Jego celem jest lepsze wykorzystanie możliwości e-commerce. Wprowadzone zmiany mają ułatwić klientom znajdowanie oraz kupowanie produktów online.

Mondelez International ogłasza globalne partnerstwo z ChannelSight

W ciągu najbliższych miesięcy firma będzie wprowadzała opcję "Kup teraz" na kolejnych rynkach, udostępniając możliwość zakupów u 130 detalistów.

- Będąc globalną firmą, patrzymy na konwersję wszystkich naszych inwestycji multimedialnych jako szansę dla naszych klientów na zwiększenie transakcji e-commerce - powiedział Bonin Bough, Chief Media and E-Commerce Officer z Mondelez International.

Technologia ChannelSight uprości konsumentom wyszukiwanie produktów i dokonywanie zakupów, poprzez bezpośrednie przeniesienie użytkownika na strony sprzedawców. Umożliwi także lepsze przechwytywanie danych potrzebnych do zrozumienia zachowań konsumenckich w internecie.

Produkty Mondelez International są obecne w 165 krajach na całym świecie. W ubiegłym roku dochody międzynarodowego giganta wyniosły 34 mld dolarów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ChannelSight RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Bonin Bough RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.138.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!