Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Mondelez mocno zaangażuje się w obecność w sieci społecznościowej

Grupa Mondelez International zawarła umowę, na mocy której w wielu siedzibach firmy pojawią się specjalni pracownicy odpowiedzialni za komunikację za pośrednictwem serwisu społecznościowego Twitter i współpracę z lokalnymi marketingowcami - czytamy na marketingmagazine.co.uk.

Jak zapowiadają przedstawiciele Mondelez International, początkowo osoby takie trafią do siedzib spółki w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Indiach i Stanach Zjednoczonych, jednak w "bliskiej przyszłości" podobne rozwiązania mają zostać uruchomione również na innych rynkach, w których firma jest obecna.

Warto przypomnieć, że Mondelez w przeszłości zdążył już zasłynąć na Twitterze. Podczas finału Super Bowl (futbol amerykański) w minionym roku, gdy światła na stadionie przestały świecić na 35 minut, Mondelez szybko zareagował na to zdarzenie, wypuszczając na Twitterze reklamę z napisem "You can still dunk in the dark", okraszoną tekstem "Power out? No problem". W ciągu godziny została ona na Twitterze udostępiona ponad 10 tys. razy i stała się najczęściej omawianą reklamą podczas najważniejszego wydarzenia w amerykańskim sporcie.

Mondelez International powstał w wyniku podziału koncernu Kraft Foods Inc. w Stanach Zjednoczonych, w październiku 2012 roku. W jego wyniku powstały dwie niezależne spółki giełdowe. Pierwsza zachowała nazwę Kraft Foods i jest wiodącym koncernem spożywczym na rynku północnoamerykańskim. Druga to Mondelez International, Inc. - międzynarodowy koncern, skupiający się na takich kategoriach jak słodycze czekoladowe, cukierki, ciastka słone i słodkie, kawy, napoje w proszku oraz gumy do żucia.

W Polsce grupa jest obecna pod nazwą Mondelez Polska i należą do niej takie marki jak: kawy Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo, czekolady Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, Oreo, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, krakersy TUC i cukierki Halls.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mondelez RSS ALERT    /    Twitter RSS ALERT    /    Oreo RSS ALERT    /    serwisy społecznościowe RSS ALERT    /    social media RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.26.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!